Front office tevékenységei a Danubius Hotel Arenában
Elmentve itt :
Szerző: | Szabó Edina |
---|---|
További közreműködők: | Fábián Tamás |
Kulcsszavak: | Danubius Hotels Front Office Front Office tevékenységei szálloda szállodai portás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40315 |
Hasonló tételek
Panaszkezelés a Housekeepingen a Danubius Hotel Arénában
: Szücs Henrietta
: Szücs Henrietta
A Front Office tevékenységei
: Tóth Réka
: Tóth Réka
A front office tevékenységei
: Kecskés Regina
: Kecskés Regina
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
Front Office tevékenységei a New York Palace-ban
: Pásztai Edina Kinga
: Pásztai Edina Kinga
A Front Office tevékenységei, a vendégkör és a szállodát érintő külső hatások
: Mezei Noémi
: Mezei Noémi
A Front Office rendszerének összehasonlító elemzése a Danubius Hotel Gellért és a Museum Hotel Budapest szállodák példáján keresztül
: Pintér Márta
: Pintér Márta
Hotel Visegrád **** Front Office rendszerének bemutatása
: Havranek Zita
: Havranek Zita
Globall Hotel adminisztrációs tevékenységei
: Borza Evelin
Megjelent: (2017)
: Borza Evelin
Megjelent: (2017)
A közönségforgalmi büfék teljesítménye sporteseményeken a Puskás Arénában
: Galambos Emese
: Galambos Emese
A Front Office részleg működésének összehasonlító elemzése a Boscolo Residence, Danubius Hotel Arena, Novotel Budapest Centrum szállodákban
: Kohut Kinga
: Kohut Kinga
Hotel Parlament bemutatása, front office tevékenységének elemzése
: Gábriel Viktória
: Gábriel Viktória
A Front Office és a Housekeeping részleg bemutatása, illetve a kettő közötti kommunikáció elemzése a Danubius Hotel Astoriában
: Aliczky Zsófia
: Aliczky Zsófia
A Hilton szállodák hűségprogramja, valamint felépítése és a Budapesti Hilton Garden Inn rendszere, Front Office tevékenységei
: Rácz Rebeka
: Rácz Rebeka
Front Office tevékenység elemzése a Hotel Parlament****-ben
: Hamar Eszter
: Hamar Eszter
A Leonardo Hotel Budapest Front Office tevékenységeinek elemzése
: Baranyi Szimonetta
: Baranyi Szimonetta
Front Office elemzés
: Jónás Eszter
: Jónás Eszter
Front Office tevékenységek elemzése a Mystery Hotel Budapest példáján
: Asztalos Anna Eszter
: Asztalos Anna Eszter
A Front Office tevékenység elemzése; Kristály Imperial Hotel**** Tata
: Fábián Fanni
: Fábián Fanni
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória
: Hozák Réka Viktória
Front Office tevékenységek elemzése az Emerald Hotel & Suites szállodában
: Somogyi Lilla
: Somogyi Lilla
Front Office tevékenységek elemzése az Opera Garden Hotel & Apartmentsban
: Gerencsér Anna Nóra
: Gerencsér Anna Nóra
Front Office innovációk az Aqua Hotel Kecskemét példáján keresztül
: Vincze Dorina
: Vincze Dorina
The impact of the integration of artificial intelligence at hotel front office on guest satisfaction
: Holdosi Alíz
: Holdosi Alíz
Szállodai Front Office tevékenység
: Susán Rebeka
: Susán Rebeka
The contribution of the Front Office department to the success of the hotel operation (The Case of Kempinski Hotel Corvinus Budapest)
: Papp Richard
: Papp Richard
A D8 Hotel Budapest front office részlegének átfogó elemzése
: Szauer Johanna
: Szauer Johanna
A Radisson Blu Béke Hotel **** Superior Front Office tevékenységének elemzése
: Balázs Lili
: Balázs Lili
Kommunikációs helyzetek és front office tevékenységek a Museum Hotel Budapestben
: Lukács Luca
: Lukács Luca
Front Office, belső kommunikáció, illetve vendégpanaszkezelés a Mystery Hotel gyakorlatában
: Zalavári Beáta
: Zalavári Beáta
A Mercure Budapest City Center Hotel Front Office működésének vizsgálata
: Major Virág
: Major Virág
Front Office tevékenységek elemzése a Hunguest Hotels Sun Resort-ban
: Bagjos Attila Zsolt
: Bagjos Attila Zsolt
Front Office részleg működésének bemutatása a Grand Hotel Esztergomon keresztül
: Kurucz Brigitta
: Kurucz Brigitta
A Radisson Blu Béke Hotel PR tevékenységei
: Kováts Botond
: Kováts Botond
Az Expo Congress Hotel Front Office és Housekeeping kapcsolatának bemutatása
: Csada Nikoletta Alexandra
: Csada Nikoletta Alexandra
Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján
: Szigethy Anna Luca
: Szigethy Anna Luca
Front Office tevékenység elemzése; The Three Corners Hotel Downtown Edition**** Budapest
: Holicza Hanna
: Holicza Hanna
Analysis of Front Office Service Quality and Their Impact on Customer Satisfaction in the Hotel Industry
: Hevesi Dejan Ernő
: Hevesi Dejan Ernő
Problémakezelés a Front Office területen
: Tasi Klaudia
: Tasi Klaudia
Front Office tevékenységek a szálláshelyeken
: Kohutovics Bence
: Kohutovics Bence
Hasonló tételek
-
Panaszkezelés a Housekeepingen a Danubius Hotel Arénában
: Szücs Henrietta -
A Front Office tevékenységei
: Tóth Réka -
A front office tevékenységei
: Kecskés Regina -
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté -
Front Office tevékenységei a New York Palace-ban
: Pásztai Edina Kinga