A ROX nemzetközi piacra lépés lehetőségei és korlátai

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szalai Márk Viktor
További közreműködők: Neszmélyi Dr. György Iván
Kulcsszavak:alkalmazás(ok)
digitalizálás - digitalizáció
digitális marketing
nemzetközi piac
ROX
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40323

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg40323
005 20220725171045.0
008 220725suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szalai Márk Viktor 
245 1 2 |a A ROX nemzetközi piacra lépés lehetőségei és korlátai  |c Szalai Márk Viktor  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatom a nemzetközi piacra lépés lehetőségeiről és korlátairól írtam egy olyan alkalmazásról mely a plázák és kereskedelem digitalizációját segíti elő. A pandémia rendkívűl felgyorsította az e-kereskedelmet, így háttérbe szorítva a hagyományos kereskedelmet. Annak érdekében, hogy a vevőket visszacsábítsák a bevásárlóközpontokba, boltokba szükség van a digitalizációra. Ezt a problémát igyekszik a kiküszöbölni a Nitro Sales \ Marketing terméke a ROX, amely digitalizálja a plázákat és kereskedelmi egységeket. A ROX elsősorban külföldi piacra készül így látható, hogy mennyire összetett egy új terméket bevezetni a külföldi piacra. Munkám során mélyinterjút készítettem a projekt vezetőivel, hogy megértsem miként tervezik a külföldi piacra való lépést, továbbá a külföldi piacon található versenytársakat elemeztem, hogy mennyire erős a külföldi konkurencia. 
695 |a alkalmazás(ok) 
695 |a digitalizálás - digitalizáció 
695 |a digitális marketing 
695 |a nemzetközi piac 
695 |a ROX 
700 1 |a Neszmélyi Dr. György Iván  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40323/1/A%20ROX%20nemzetk%C3%B6zi%20piacra%20l%C3%A9p%C3%A9s%20lehet%C5%91s%C3%A9gei%20%C3%A9s%20korl%C3%A1tai.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40323/2/Titkos%C3%ADt%C3%A1si.pdf  |z Dokumentum-elérés