LG Magyarország klíma ágazatának marketing vonatkozásai

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szijártó Ágnes
További közreműködők: Papp Judit
Kulcsszavak:7P modell
elemzés(ek)
klímaváltozás
LG Electronics Magyar Kereskedelmi Kft.
marketingkommunikáció
műszaki megoldás
piac
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40329
Leíró adatok
Kivonat:A bevezetőt az LG Magyarország Kft vállalat általános bemutatása fogja követni. Minthogy, hogyan épül föl a vállalati struktúra, milyen területek és ágazatai vannak -és ezen ágazatok termékeinek bemutatása. Légkondicionálók és klíma berendezések részlegén alkalmazott gyakornokként, ennek részlegnek a piacának az ismertetésével folytatom, mint; piaci pozíciója, részesedése és versenytársai. Illetve a termékek értékesítésének útja, módja bemutatása. Majd ezután rátérek a fő témakörre a marketing területre. Elsősorban a stratégia- és marketing stratégia elméleti háttere után rátérek a gyakorlati részére, ami alatt az idei-2022-es légkondicionálók, klímák területének marketing tervét és tervezett aktivitásait értem. Ezt követi a 4P-7P, aminek segítségével mutatom be a légkondicionáló részleg ismertetőjét marketing szempontból.