LG Magyarország klíma ágazatának marketing vonatkozásai

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szijártó Ágnes
További közreműködők: Papp Judit
Kulcsszavak:7P modell
elemzés(ek)
klímaváltozás
LG Electronics Magyar Kereskedelmi Kft.
marketingkommunikáció
műszaki megoldás
piac
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40329

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg40329
005 20220725171050.0
008 220725suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szijártó Ágnes 
245 1 0 |a LG Magyarország klíma ágazatának marketing vonatkozásai  |c Szijártó Ágnes  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A bevezetőt az LG Magyarország Kft vállalat általános bemutatása fogja követni. Minthogy, hogyan épül föl a vállalati struktúra, milyen területek és ágazatai vannak -és ezen ágazatok termékeinek bemutatása. Légkondicionálók és klíma berendezések részlegén alkalmazott gyakornokként, ennek részlegnek a piacának az ismertetésével folytatom, mint; piaci pozíciója, részesedése és versenytársai. Illetve a termékek értékesítésének útja, módja bemutatása. Majd ezután rátérek a fő témakörre a marketing területre. Elsősorban a stratégia- és marketing stratégia elméleti háttere után rátérek a gyakorlati részére, ami alatt az idei-2022-es légkondicionálók, klímák területének marketing tervét és tervezett aktivitásait értem. Ezt követi a 4P-7P, aminek segítségével mutatom be a légkondicionáló részleg ismertetőjét marketing szempontból. 
695 |a 7P modell 
695 |a elemzés(ek) 
695 |a klímaváltozás 
695 |a LG Electronics Magyar Kereskedelmi Kft. 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a műszaki megoldás 
695 |a piac 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40329/1/AgnesSzij_BGE_projektmunka_2022_LG-signed.pdf  |z Dokumentum-elérés