Digitális taneszköz fejlesztése a Raktári mutatószámok tanításához
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| További közreműködők: | |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | digitális technológia fejlesztés(ek) szakképzés tankönyvek tudásmenedzsment |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40331 |
MARC
| LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | dolg40331 | ||
| 005 | 20220725171056.0 | ||
| 008 | 220725suuuu hu om 000 hun d | ||
| 040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a hu | ||
| 100 | 1 | |a Tóth Beáta | |
| 245 | 1 | 0 | |a Digitális taneszköz fejlesztése a Raktári mutatószámok tanításához |c Tóth Beáta |h [elektronikus dokumentum] |
| 520 | 3 | |a A szakképző intézményekben eltöltött oktatási gyakorlatom során azt tapasztaltam, hogy a diákok nem rendelkeznek tankönyvvel, helyette az órákon lejegyzetelt információkból tanulnak. Nagy felelősség és még nagyobb munka hárul emiatt az oktatókra, hogy az órai szemléltető eszközöket – ezeken belül minden esetben a prezentációt – úgy alakítsák ki, hogy látványában, logikájában pótolja ezt a hiányt, és olyan vázlatot tartalmazzon, amit a diákok az órán lejegyzetelhetnek. Célul tűztem ki egy olyan digitális taneszköz létrehozását, ami megfelel a szakképzésben jelenlévő, az életkoruk – és ezzel összefüggésben – a digitális kompetenciájuk miatt eltérő tanulási szokásokkal rendelkező diákokat egyesítő tanuló- és oktatóközösségnek, a mai kor követelményeinek. Ennek érdekében a tantárgyat kijelölő programtantervet, valamint a hozzá tartozó képzési és kimeneti követelményeket tanulmányoztam és kutattam a célcsoport tanulási szokásait, valamint felmértem a tanegységeket leginkább lefedő szakirodalmat. Az elkészített taneszköz – a tankönyvön túl – tanári és az önálló tanulást is támogató segédanyagokat tartalmaz, úgymint tanmenetet, óraterveket, prezentációt/videót, gyakorló feladatot, témazáró dolgozatot. Bízom benne, hogy a szakdolgozatomban bemutatott hiánypótló alkotást haszonnal forgatják majd a diákok és a tanárok egyaránt. | |
| 695 | |a digitális technológia | ||
| 695 | |a fejlesztés(ek) | ||
| 695 | |a szakképzés | ||
| 695 | |a tankönyvek | ||
| 695 | |a tudásmenedzsment | ||
| 700 | 1 | |a Popcsa Anna Mária |e ths | |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40331/1/szakdolgozat_toth_beata_YYEO31.pdf |z Dokumentum-elérés |