Közösségi terek találkozási pontok, avagy a kultúra előcsarnokai?
Saved in:
Main Author: | Molnár Réka |
---|---|
Other Authors: | Benkei-Kovács Dr. Balázs |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | ifjúság közösségi tér kultúra romkocsma szabadidő |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40333 |
Similar Items
Szabadidős terek és tevékenységek Falu és város rendezvényszempontú összehasonlítása Halimba és Hatvan esettanulmányán keresztül /
: Jenei Viktória
: Jenei Viktória
A terek idegenforgalmi vonzereje, megjelenésük Budapest turisztikai kínálatában
: Mandrik Gabriella
: Mandrik Gabriella
Tartalommarketing a közösségi médiában
: Birizdó Réka
: Birizdó Réka
Hogyan tervezzünk közösségi média stratégiát?
: Molnár Henriett
: Molnár Henriett
A közösségi médiumok retorikai sajátosságai
: Király Réka
: Király Réka
A közösségi média szárnyakat ad, avagy a Red Bull közösségi média stratégiája
: Inhaizer Tamás Péter
: Inhaizer Tamás Péter
A divat és a közösségi média kapcsolata
: Molnár Adél
: Molnár Adél
Startupok Magyarországon elakadási és kitörési pontok /
: Domonkos Dániel
: Domonkos Dániel
Modern marketingkommunikációs eszközök a közösségi médiában
: Szvorény Réka
: Szvorény Réka
Kritikus szabályozási pontok meghatározása az adott vendéglátóhelyen
: Otohal Beáta Dorottya
: Otohal Beáta Dorottya
Csatlakozási pontok a valószínűségszámítás és a statisztika oktatásában
: Kovácsné Székely Ilona
Published: (2003)
: Kovácsné Székely Ilona
Published: (2003)
A Facebook hálójában avagy Közösségi oldalon a cégem
: Hanyecz Noémi
: Hanyecz Noémi
Influencermarketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra
: Szabó Noémi
: Szabó Noémi
Médiaszabályozás Magyarországon és Európában avagy Közösségi érdekek és közösségi korlátok az audiovizuális szektorban ma és holnap
: Jónás Csilla Zsuzsanna
: Jónás Csilla Zsuzsanna
Influencer marketing, avagy a közösségi média hatása a turizmusra
: Vincze Dóra
: Vincze Dóra
A közösségi média használata másképp, avagy A fizetett hirdetések
: Kishonti Rebeka Anna
: Kishonti Rebeka Anna
A vizuális közösségi média térnyerése, avagy az instagram jelensége
: Pusztai Katalin
: Pusztai Katalin
Online marketing, avagy egy cseh söröző a közösségi médiában
: Hörnyék Bianka
: Hörnyék Bianka
Az online és a közösségi jelenlét szerepe a cégek számára
: Bathó Réka
: Bathó Réka
Közösségi média botrányok
: Boros Eszter Lili
: Boros Eszter Lili
Közösségi finanszírozás lehetőségei
: Nemes Tibor
: Nemes Tibor
Közösségi oldalak bemutatása és hatékonysága a Szabó Imre hajszalonnál
: Torma Réka Dóra
: Torma Réka Dóra
A közösségi média szerepe és a hazai fogyasztók könyvvásárlási szokásai - Bookstagram
: Valentin Réka
: Valentin Réka
A közösségi média szerepe és a hazai fogyasztók könyvvásárlási szokásai - Bookstagram
: Valentin Réka
: Valentin Réka
Lehetséges kitörési pontok a válságból Magyarország, Románia valamint Bulgária együttműködése
: Szabó Zsolt
Published: (2013)
: Szabó Zsolt
Published: (2013)
Ismerlek-e? - avagy A közösségi portálok hatása a társas kapcsolatokra
: Mészáros Beatrix
: Mészáros Beatrix
Az MTVA arculatváltása - avagy hogyan válik közösségi médiává a közmédia?
: Balás Dorottya
: Balás Dorottya
A közösségi média marketing, szerepe a fogyasztók döntéshozatalában, az influencer marketing térnyerése
: Balázs Réka
: Balázs Réka
Énmárka a közösségi médiában
: Varga Dorina
: Varga Dorina
Őszinteség a közösségi médiában
: Vesztróczy István Péter
: Vesztróczy István Péter
IoT a közösségi közlekedésben
: Kőmezei Dávid
: Kőmezei Dávid
Kampányok a közösségi közlekedésben
: Szalai Dorina
: Szalai Dorina
Márkaépítés a közösségi médiában
: Tóth Fruzsina
: Tóth Fruzsina
Kommunikáció a közösségi médiában
: Hordós Andrea
: Hordós Andrea
Szervezetek a közösségi médiában
: Gábriel Anita
: Gábriel Anita
A közösségi média szerepe
: Puskás Enikő
: Puskás Enikő
Kríziskommunikáció a közösségi médiában
: Biás Csongor
: Biás Csongor
Videómarketing a közösségi médiában
: Pap Dorina
: Pap Dorina
A Generali Biztosító Zrt. tevékenységének elemzése a Jászberényi értékesítési pontok tükrében
: Zatkó Milán
: Zatkó Milán
A vásárlói út és érintkezési pontok vizsgálata a H&M vonatkozásában
: Kovács Orsolya
: Kovács Orsolya
Similar Items
-
Szabadidős terek és tevékenységek Falu és város rendezvényszempontú összehasonlítása Halimba és Hatvan esettanulmányán keresztül /
: Jenei Viktória -
A terek idegenforgalmi vonzereje, megjelenésük Budapest turisztikai kínálatában
: Mandrik Gabriella -
Tartalommarketing a közösségi médiában
: Birizdó Réka -
Hogyan tervezzünk közösségi média stratégiát?
: Molnár Henriett -
A közösségi médiumok retorikai sajátosságai
: Király Réka