Az Év Honlapja pályázat marketingkommunikációja

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vranka Roland
További közreműködők: Molnár Zsolt
Kulcsszavak:elektronikus kommunikáció
internetmarketing
kommunikáció
marketingkommunikáció
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40350
Leíró adatok
Kivonat:A projektmunkám témájának a marketinget, azon belül is a marketingstratégiák és stratégiai tervezést választottam. Jelenlegi választás legfőbb motivációja és mozgatórugója az, hogy mélyebben bele szeretnék látni a vállalkozások marketingtevékenységeikbe, valamint a marketingkommunikációjukba. Ezenfelül érzékeltetni szeretném a marketingkommunikáció fontosságát is, és miért kell, hogy lételeme legyen minden vállalkozásnak. Az internet megjelenésével és a digitalizáció rohamos fejlődésének köszönhetően futótűzként terjedt el az újabbnál újabb marketingeszközök használata, ezért minden egyes vállalkozásnak – függetlenül a mérettől, bevételtől, haszontól – lépést kell tartania a marketing és az internet területén végbemenő villámgyors fejlődéssel.