A Telekom munkatársa Vanda. A virtuális asszisztens megoldás ismertségének és elfogadottságának vizsgálata.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Zsoldos Mihály László
További közreműködők: Kegye Krisztina
Kulcsszavak:modern ügyfélkiszolgálás
telefonos ügyfélszolgálat
Telekom
ügyfélkiszolgáló rendszerek
Virtuális Vanda
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40356

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg40356
005 20220725171128.0
008 220725suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Zsoldos Mihály László 
245 1 2 |a A Telekom munkatársa  |b Vanda. A virtuális asszisztens megoldás ismertségének és elfogadottságának vizsgálata.  |c Zsoldos Mihály László  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Záródolgozatomban bemutattam a modern ügyfélkiszolgálás eszközeit a Magyar Telekom példájával szemléltetve. A személyes motivációmat erősen befolyásolta a cégnél töltött szakmai gyakorlatom, ahol mobiltudósként dolgoztam front office ügyfélkiszolgálásban. Először bemutattam a céget, Magyarország piacvezető telekommunikációs szolgáltatóját; majd a modern ügyfélkiszolgálásról írtam részletesen. A cégnél töltött időm alatt megismerkedhettem a Telekomos ügyfélkiszolgálási szoftverekkel. A telefonos ügyintézés témakörét dolgozatom nem taglalta, de megemlítettem, hiszen ez is nagyon jelentős hányadat teszi ki az ügyfélkiszolgálásnak. Ezután a szekunder és primer kutatásom fő témáját írtam le Vandát, a Telekom digitális virtuális asszisztensét. A Telekom az egyetlen hazai szolgáltató, aki rendelkezik ilyen modern rendszerrel. Vandával kapcsolatban állítottam fel hipotéziseimet, melyekre a kutatásommal választ kaphattam. Az alábbi kérdésekre kerestem, és kaptam választ kutatásaim során: Vajon a Vandával kapcsolatos kezdeti nehézségek, zavar mára kezd-e megszűnni, és az ügyfelek egyre inkább elfogadják-e a Vanda által nyújtott segítséget? Illetve, hogy Az ügyfelek azt gondolják-e, hogy a Telekom a virtuális asszisztensre azért van-e szükség, mert a szolgáltató nem biztosít elég élőhangos kiszolgálást? Primer kutatásom teljesen visszaigazolta, hogy a Vanda fejlesztése a Telekom oldaláról teljesen életszerűek, és kellenek, pozitív a fogadtatása a közönség részéről. 
695 |a modern ügyfélkiszolgálás 
695 |a telefonos ügyfélszolgálat 
695 |a Telekom 
695 |a ügyfélkiszolgáló rendszerek 
695 |a Virtuális Vanda 
700 1 |a Kegye Krisztina  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40356/1/FOSZK_Zarodolgozat_Zsoldos_Mihaly_ELZOHA_TELEKOM.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40356/2/Titkos%C3%ADt%C3%A1si%20k%C3%A9relem%20-%20Telekom.pdf  |z Dokumentum-elérés