A dolgozói elégedettség, a szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség kapcsolatának vizsgálata a Donautica Étterem és Hotel példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Wolf Andrea |
---|---|
További közreműködők: | Debreceni János |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | dolgozók elégedettségi vizsgálata elégedettség fogyasztói elégedettség mérése szolgáltatásminőség vendéglátás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40365 |
Hasonló tételek
Szolgáltatásminőség és vendégelégedettség mérése a Hotel Ritz-Carlton-on keresztül
: Fekete Roland Máté
: Fekete Roland Máté
Rendezvények és a gasztronómia kapcsolata a Donautica Étterem & Hotel****Superior szemszögéből
: Varga Dóra
: Varga Dóra
A szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség mérése
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Megjelent: (2007)
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Megjelent: (2007)
Minőségmenedzsment, szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség fontosságának bemutatása a Crowne Plaza Budapest szálloda példáján keresztül
: Tormássy Laura
: Tormássy Laura
Dolgozói elégedettség vizsgálat a Danubius Hotel Gellértben
: Csernus Noémi
: Csernus Noémi
A dolgozói elégedettség és elkötelezettség vizsgálata a Kempinski Hotel Corvinus Budapest példáján keresztül
: Tamássy Fanni
: Tamássy Fanni
Fogyasztói elégedettség és szolgáltatásminőség értékelésének mérése a hulladékgazdálkodásban
: Rákóczy Zsuzsanna Éva
: Rákóczy Zsuzsanna Éva
A szállodai vendégélmény és szolgáltatásminőség a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül
: Sági Adél
: Sági Adél
Fogyasztói elégedettség és a szolgáltatásminőség értékelésének mérése a Budget Autókölcsönzőnél
: Márton Marcell István
: Márton Marcell István
A vendégelégedettség és vendéghűség kapcsolata a Hilton Hotel Budapest példáján keresztül
: Mikó Anna Laura
: Mikó Anna Laura
Dolgozói elégedettség jelentősége vezetői szemmel
: Vajdahunyadi Noémi
: Vajdahunyadi Noémi
A dolgozói elégedettség és a szervezettel való elkötelezettség összefüggései egy bank példáján keresztül
: Németh Bettina
: Németh Bettina
A TQM és a dolgozói elégedettség kapcsolata
: Bagi Dorottya
Megjelent: (2009)
: Bagi Dorottya
Megjelent: (2009)
A vendégelégedettség növelési lehetőségei a Hotel Zenit Budapest Palace**** példáján
: Rudolf Katalin
: Rudolf Katalin
Szolgáltatásminőség és fogyasztói elégedettség mérése és bemutatása a 6x6 Taxi Kft-n keresztül
: Zengő Réka
: Zengő Réka
Az Aquincum Hotel Budapest bemutatása és szolgáltatásminőség vizsgálata
: Greksa Viktória
: Greksa Viktória
Egy mediterrán étterem vizsgálata vezetői és dolgozói szemszögből
: Gremsberger Edvin
: Gremsberger Edvin
Dolgozói elégedettség jelentőségének vizsgálata egy budapesti kereskedelmi bankon keresztül
: Cselovszki Zsófia
: Cselovszki Zsófia
Dolgozói elégedettség a ZNET Telekom Zrt-nél
: Molnár-Rodek Bernadett
: Molnár-Rodek Bernadett
Dolgozói elégedettség kutatás a Hilton Budapest Szállodában
: Fazekas Fazekas
: Fazekas Fazekas
Érzelmi intelligencia és dolgozói elégedettség a magyar egészségügyben
: Kovács Gábor
: Kovács Gábor
A munkahelyváltás okainak vizsgálata a dolgozói elégedettség tükrében
: Dinyák Dániel
: Dinyák Dániel
A bankett tevékenység folyamatának bemutatása és a vendégelégedettség elemzése a Danubius Hotel Flamenco példáján keresztül
: Völgyesi Nóra
: Völgyesi Nóra
Vendégelégedettség a Sofitel Budapest Chain Bridge példáján keresztül bemutatva
: Loch Robin
: Loch Robin
Szervezeti hatékonyság fejlesztése a dolgozói elégedettség mérés kapcsán
: Kocsis Gréta
: Kocsis Gréta
Dolgozói elégedettség mérése a Kartonpack Dobozipari Nyrt-nél
: Bredán Dávid Csaba
: Bredán Dávid Csaba
Ügyfél-elégedettség mérési megoldások tervezése a szolgáltatásminőség javítása érdekében a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. esetében
: Resze-Horváth Orsolya Anna
: Resze-Horváth Orsolya Anna
Dolgozói elégedettség mérése Magyarország egyik vezető távközlési vállalatánál
: Sinkó Dávid
: Sinkó Dávid
Dolgozói elégedettség mérés egy választott cég munkavállalói körében
: Benyovszki Klaudia
: Benyovszki Klaudia
A dolgozói elégedettség és lojalitás aspektusainak elemzése a Broadmoor Hotelben
: Lakatos Nóra
: Lakatos Nóra
A dolgozói elégedettség és lojalitás növelésének lehetséges módszerei a szállodaiparban
: Béleczky Rita
: Béleczky Rita
Az ügyfél elégedettség szerepe a Groupama Biztosító Zrt. stratégiájában - fókuszban a dolgozói elégedettség 2016
: Németh Martina
: Németh Martina
A belső ügyfél-elégedettség vizsgálata az Actor Hotel példáján keresztül
: Ludányi Dóra Szilvia
: Ludányi Dóra Szilvia
Vendégelégedettség fontossága a szállodamarketingben
: Nagy Bernadett Éva
: Nagy Bernadett Éva
A szervezeti elkötelezettség és a munkahelyi elégedettség kapcsolatának vizsgálata nagyvállalati környezetben
: Bakos Rebeka
: Bakos Rebeka
A szolgáltatásminőség hallgatói megközelítése a felső(?)oktatásban Szolgáltatásminőség modellek elemzése - nemzetközi kitekintés
: Heidrich Balázs
Megjelent: (2009)
: Heidrich Balázs
Megjelent: (2009)
A vendégelégedettség és a teljesítménymutatók közötti kapcsolat vizsgálata egy szálloda példáján keresztül
: Sipos Péter
: Sipos Péter
Dolgozói elégedettség felmérés a TotalEnergies Marketing Hungary Kft.-nél
: Kemény Levente József
: Kemény Levente József
Vendégelégedettség és visszatérő vendégek
: Tomis Eszter
: Tomis Eszter
A CSR és a dolgozói elégedettség az új munkavállalói generációk esetében
: Bugja Tímea
: Bugja Tímea
Hasonló tételek
-
Szolgáltatásminőség és vendégelégedettség mérése a Hotel Ritz-Carlton-on keresztül
: Fekete Roland Máté -
Rendezvények és a gasztronómia kapcsolata a Donautica Étterem & Hotel****Superior szemszögéből
: Varga Dóra -
A szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség mérése
: Karakasné Morvay Klára, et al.
Megjelent: (2007) -
Minőségmenedzsment, szolgáltatásminőség és a vendégelégedettség fontosságának bemutatása a Crowne Plaza Budapest szálloda példáján keresztül
: Tormássy Laura -
Dolgozói elégedettség vizsgálat a Danubius Hotel Gellértben
: Csernus Noémi