Az Alveola Kft. finn és svéd professzionális kozmetikai piacra lépési lehetőségeinek vizsgálata
Elmentve itt :
Szerző: | Szigeti Dzsenifer |
---|---|
További közreműködők: | Sarkadi Katalin |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | export exportstratégiák értékesítés nemzetközi árufuvarozás nemzetközi kereskedelem stratégiakészítés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40368 |
Hasonló tételek
A Bovian Brand Desing vállalkozás üzleti terve és piacra lépési lehetőségeinek vizsgálata
: Mészáros Vivien
: Mészáros Vivien
Professzionális kozmetikai márkák és szolgáltatók marketingtevékenysége a szépségiparban
: Bíró Alexandra
: Bíró Alexandra
Egy képzeletbeli online párkapcsolati és nőiességfejlesztési vállalkozás piacra lépési stratégiája Magyarországon
: Molnár Emese Zsuzsanna
: Molnár Emese Zsuzsanna
Napjaink svéd-magyar gazdasági kapcsolatrendszere
: Hatházy Orsolya Judit
: Hatházy Orsolya Judit
Az Y generáció munkába lépési nehézségei
: Benei Linda
: Benei Linda
"Happy Or Not" – Finn innovatív vevőelégedettség-mérő rendszer hazai piacra lépésének elemzése
: Somogyi Dániel
: Somogyi Dániel
Új termék bevezetése a magyar kozmetikai piacra
: Cseke Dávid
: Cseke Dávid
Svéd gazdaság és vállalati kultúra, magyar kapcsolatok
: Fábián Ákos
: Fábián Ákos
A professzionális kozmetikai piacon működő kis-és középvállalkozások, és a Paris Cosmetic Kft. online marketing eszközeinek vizsgálata
: Tőzsér András
: Tőzsér András
A nők egyenjogúsága és egyenlősége a svéd jóléti társadalomban
: Nagy Angelika
: Nagy Angelika
A „Finn csoda” – a finn oktatási rendszer és pedagógiai értékelés
: Kercsmár Zsuzsanna
: Kercsmár Zsuzsanna
Fókuszban a finn felnőttoktatás Mi a finn felnőttoktatás sikerének a titka?
: Krizsán Dóra
: Krizsán Dóra
Finn működőtőke-befektetések Magyarországon
: Botos Leontina
Megjelent: (2014)
: Botos Leontina
Megjelent: (2014)
A finn oktatási rendszer eredményei
: Tóthné Uzonyi Ottilia
: Tóthné Uzonyi Ottilia
Professzionális webáruház tervezése nagyvállalatoknak
: Fábián Csaba
: Fábián Csaba
A finn és a magyar interakciós sajátosságok komparatív vizsgálata
: Barabás Regina Réka
: Barabás Regina Réka
Finn állami cég tulajdonszerzése magyar magánszférában
: Kuzma Petra
: Kuzma Petra
Reklám, avagy A professzionális manipuláció
: Borbély Marianna Ibolya
: Borbély Marianna Ibolya
Professzionális kézilabda csapatok marketingtevékenysége Magyarországon
: Bakonyi Dóra
: Bakonyi Dóra
Forest Domes a Finn Lough Resort-ban
: Andrássy Nóra
: Andrássy Nóra
Egy professzionális vezető példája a vezetésről szóló gondolatok egy professzionális főiskolai főigazgató példáján keresztül a vezetésről szóló gondolatok egy professzionális főiskolai főigazgató példáján keresztül
: Szalók Csilla
Megjelent: (2012)
: Szalók Csilla
Megjelent: (2012)
A free4you piacra lépés lehetőségeinek és korlátainak való bemutatása
: Varga Viktória Katalin
: Varga Viktória Katalin
Viszonteladás-ösztönzés a professzionális termékek piacán
: Meszes Anna
: Meszes Anna
A Professzionális Országúti Kerékpársport Gazdasági Megközelítése
: Ternyei Georgina Anna
: Ternyei Georgina Anna
Professzionális adománygyűjtés a hazai civil szférában
: Czibilka Ivett
: Czibilka Ivett
A marketing szerepe a professzionális futballban
: Nagy Soma Miksa
: Nagy Soma Miksa
A L'Oréal Magyarország Kozmetikai Kft. környezeti hatásmechanizmusának vizsgálata
: Dorozsmai Dorina
: Dorozsmai Dorina
Egy professzionális szolgáltatás kihívásai - igények és válaszlehetőségek
: Hegedüs Anita
: Hegedüs Anita
A kozmetikai ipar elemzése
: Sajtos Marianna
: Sajtos Marianna
Ökomarketing a kozmetikai iparban
: Gálik Lilla
: Gálik Lilla
Gyógyszertári kozmetikai márkák marketingkommunikációja
: Biró Boglárka
: Biró Boglárka
Új márkák bevezetése a professzionális fodrászcikkek piacán
: Kiss Nikolett
: Kiss Nikolett
A szponzoráció hatása a német professzionális labdarúgásra
: Nagy Dorottya Nóra
: Nagy Dorottya Nóra
Klímaváltozás hatása a finn turizmusra, különös tekintettel a síturizmusra
: Lakner Krisztina
: Lakner Krisztina
Növények vízfelhasználását optimalizáló innovatív, finn termék hazai bevezetésének lehetősége
: Bozsó Zita
: Bozsó Zita
Otthoni, professzionális szépségápolási készülék piaci bevezetése és a vásárlói vélemények vizsgálata
: Tárczy Tünde Anita
: Tárczy Tünde Anita
Közösségi média használat a magán-, és professzionális életben
: Koczka-Móri Nikolett
: Koczka-Móri Nikolett
Környezettudatos fogyasztói magatartás vizsgálata, fókuszban a kozmetikai termékek
: Szentes-Tóth Tímea
: Szentes-Tóth Tímea
Az Európai Unió általános etikett és protokoll szabályai. Hasonlóságok és különbségek bemutatása a francia, portugál és svéd nemzeti viselkedéskultúrán keresztül.
: Mihalecz Daniella
: Mihalecz Daniella
Fogyasztói magatartás a kozmetikai szolgáltatásoknál
: Gergely Hanna Katalin
: Gergely Hanna Katalin
Hasonló tételek
-
A Bovian Brand Desing vállalkozás üzleti terve és piacra lépési lehetőségeinek vizsgálata
: Mészáros Vivien -
Professzionális kozmetikai márkák és szolgáltatók marketingtevékenysége a szépségiparban
: Bíró Alexandra -
Egy képzeletbeli online párkapcsolati és nőiességfejlesztési vállalkozás piacra lépési stratégiája Magyarországon
: Molnár Emese Zsuzsanna -
Napjaink svéd-magyar gazdasági kapcsolatrendszere
: Hatházy Orsolya Judit -
Az Y generáció munkába lépési nehézségei
: Benei Linda