A recepció szerepe a szállodai értékesítésben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Otoltics Judit Katinka
További közreműködők: Bártfai Endre
Kulcsszavak:értékesítés
Front Office
recepció
SWOT-elemzés
szállodaipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40376

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg40376
005 20220725171148.0
008 220725suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Otoltics Judit Katinka 
245 1 2 |a A recepció szerepe a szállodai értékesítésben  |c Otoltics Judit Katinka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A projektmunkám a recepció szerepéről szól a szállodai értékesítési folyamatokban. Bemutatom magát a szállodát a történetétől kezdve napjainkig és kifejtem a szolgáltatások listáját is. Elemzem a recepció munkakörét, majd a két szervezet kapcsolatáról is írok.  Dolgozatomban ki szeretnék majd térni arra, hogy hogyan hat a Front Office és az Értékesítés szervezeti kapcsolatára. Ehhez munkatársaim véleményét és részletesebb tapasztalatukat és tudásukat használom fel. Elengedhetetlennek tartom a kollégáim és a recepció részleg dolgozóinak a véleményét is a vendégkörről és a munkahelyről is. A későbbiekben a személyes interjú segítségét is felhasználom majd. A projektmunka végén összegzem az eddig felsoroltokat, következtetéseket vonok le és javaslatokat teszek a fejlesztésekre is. Összefoglalásként a személyes tapasztalataimat fejtem ki, amelyekkel a szállodában eltöltött idő alatt találkoztam 
695 |a értékesítés 
695 |a Front Office 
695 |a recepció 
695 |a SWOT-elemzés 
695 |a szállodaipar 
700 1 |a Bártfai Endre  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40376/1/Projektmunka_OtolticsJuditKatinka-V%C3%89GLEGES.pdf  |z Dokumentum-elérés