A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
Saved in:
Main Author: | Szalai-Lukács Eszter |
---|---|
Other Authors: | Dobó Róbert |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | étrendkiegészítők marketing marketingstratégiák nemzetközi kiállítások vásárok |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40386 |
Similar Items
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Jóni-Lukács Eszter
: Jóni-Lukács Eszter
A BioTechUSA marketingkommunikációja a közösségi média felületeken keresztül
: Bak Imola Eszter
: Bak Imola Eszter
A BioTechUSA térhódításai az étrend-kiegészítők piacán marketingstratégiai szempontból
: Laták Alexa
: Laták Alexa
A táplálékkiegészítők piacának elemzése marketingstratégiai szempontból, a BioTechUSA példáján keresztül
: Hornyák Erik György
: Hornyák Erik György
A táplálék kiegészítő reklámok hatása a fogyasztókra a BioTechUSA példája alapján
: Olasz Dávid Viktor
: Olasz Dávid Viktor
Nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások (kiállítások és vásárok)
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
BiotechUSA marketing tevékenységének vizsgálata
: Papp Dávid
: Papp Dávid
A kiállítások és vásárok bemutatása a Continental Hungaria Kft segítségével
: Jónás Odett
: Jónás Odett
A BioTech USA Kft. tevékenységének elemző bemutatása, fókuszban a fogyasztói szokások
: Német Dóra
: Német Dóra
A franchise rendszer bemutatása a BioTech USA Kft. franchise hálózatának működésén keresztül
: Pintér Attila
: Pintér Attila
Vásárok és kiállítások szervezésének összehasonlítása a 2004. évi BNV, Ökotech és Foodapest tükrében
: Kis Annamária
: Kis Annamária
Karácsonyi vásárok hatása Budapest turizmusára
: Mátéfi Zsófia
: Mátéfi Zsófia
A karácsonyi vásárok szerepe a turizmusban, Budapest és Bécs példáján keresztül
: Scharnitzky Lilla Eszter
: Scharnitzky Lilla Eszter
A szortiment szerepe a Grand Tokaj marketingstratégiájában
: Fogarassy Fruzsina Kitti
: Fogarassy Fruzsina Kitti
A kiállítások turizmusban játszott szerepe Magyarországon
: Mező Barbara
: Mező Barbara
Ügyféllojalitás az Essilor Optika Kft. marketingstratégiájában
: Papp Mirtill Beáta
: Papp Mirtill Beáta
Képzőművészeti kiállítások kommunikációja
: Kluka Borbála Bianka
: Kluka Borbála Bianka
A Bio Egészség Kft. vállalatértékelése
: Váradi Szilárd
: Váradi Szilárd
Kiállítások megjelenése a rendezvények világában
: Kasó Tímea
: Kasó Tímea
A személyes eladás szerepe a Robert Bosch Kft. elektromos kéziszerszám üzletágának marketingstratégiájában
: Holoda Kornélia
: Holoda Kornélia
Online marketingkommunikáció megvalósítása a MÁV-START marketingstratégiájában
: Szarka Péter
: Szarka Péter
A digitális marketing megjelenése a hazai kávézók marketingstratégiájában
: Erni Zsófia
: Erni Zsófia
A Szekszárdi borvidék marketingstratégiájának megjelenése Szekszárd város marketingstratégiájában
: Schöck Gyula Csanád
: Schöck Gyula Csanád
A kiállítások szervezésének sajátosságai a Hungexpo példáján
: Bíró Bianka
: Bíró Bianka
Virtuális kiállítások jelentősége a Hungexpo Zrt. életében
: Samu Adrienn Kíra
: Samu Adrienn Kíra
Egyedi és kézműves termékek a tömegcikkek ellen - kézműves vásárok, mint turisztikai vonzerők
: Kalocsai Viola
: Kalocsai Viola
Úticél Magyarország, a bio termékek ismertsége és a bio tofu bevezetése a magyarországi piacra
: Hrisztov Stefan
: Hrisztov Stefan
Modern technológia megjelenése a múzeumok és kiállítások világában
: Király Dominika
: Király Dominika
Az interior design megjelenése és alkalmazása vendéglátóhelyek online marketingstratégiájában
: Imri Szilvia
: Imri Szilvia
A vásárlói elégedettség jelentősége a Vodafone Magyarország Zrt. marketingstratégiájában
: Halmai Zsolt
: Halmai Zsolt
BioHair franchise vállalat elemzése a magyar piacon
: Mayer Eszter
: Mayer Eszter
A turisztikai kiállítások létjogosultsága az internet uralta világban
: Takács Noémi
: Takács Noémi
A kiállítások világa Budapesten - az Esküvő Kiállítás példáján
: Smolek Petra
: Smolek Petra
FinTech
: Molnár Ádám
: Molnár Ádám
New England szerepe az USA turizmusában
: Csicsák Fanni Dóra
: Csicsák Fanni Dóra
Bio, helyi és kézműves élelmiszerek szerepe a hétköznapokban és a vendéglátásban
: Börzsönyi Dóra
: Börzsönyi Dóra
Innovatív online marketing eszközök szerepe a BioHair Franchise Hálózat esetében
: Burai Noémi Melinda
: Burai Noémi Melinda
E-kereskedelmi stratégia a BioBubi számára
: Bozsák Patrik
: Bozsák Patrik
Gyógyszeripari együttműködések - a Pfizer-BioNTech kollaboráció
: Dukai Rebeka
: Dukai Rebeka
A Hungexpo Zrt. által szervezett kiállítások és egyéb rendezvények elemzése
: Kisdéry Boglárka
: Kisdéry Boglárka
Similar Items
-
A kiállítások és vásárok szerepe a BioTechUSA Kft. marketingstratégiájában
: Jóni-Lukács Eszter -
A BioTechUSA marketingkommunikációja a közösségi média felületeken keresztül
: Bak Imola Eszter -
A BioTechUSA térhódításai az étrend-kiegészítők piacán marketingstratégiai szempontból
: Laták Alexa -
A táplálékkiegészítők piacának elemzése marketingstratégiai szempontból, a BioTechUSA példáján keresztül
: Hornyák Erik György -
A táplálék kiegészítő reklámok hatása a fogyasztókra a BioTechUSA példája alapján
: Olasz Dávid Viktor