Magyarország fő vallásturisztikai helyszínei a Z generáció szemszögéből
Elmentve itt :
| Szerző: | Salgói Panna Réka |
|---|---|
| További közreműködők: | Kovács dr. Miklós |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | kulturális turizmus Pannonhalma Tihany vallási turizmus Z generáció |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40390 |
Hasonló tételek
A múlt és a jelen kereskedelmi helyszínei a turizmus szemszögéből
: Nagy Kamilla
: Nagy Kamilla
Mátraverebély-Szentkút és Márianosztra vallásturisztikai elemzése
: Kapuvári Klaudia
: Kapuvári Klaudia
Vallásturisztikai fejlesztések és hatásaik Máriabesnyőn és Márianosztrán
: Koronczy Szabina Dóra
: Koronczy Szabina Dóra
Munkaerőpiaci kihívások a Z generáció pályakezdőinek szemszögéből
: Kiss Viktória
: Kiss Viktória
A Z generációs munkavállalók megtartásának fontossága a vállalatok szemszögéből
: Békefi Zsófia
: Békefi Zsófia
A tudásmenedzsment kihívásai és alkalmazása az Y és Z generáció szemszögéből
: Maróti Adrienn
: Maróti Adrienn
A Z-generáció vendéglátóhely választási szempontjai
: Gulyás Panna Krisztina
: Gulyás Panna Krisztina
A home office és a digitális kommunikáció elterjedése a munkaerőpiacon a Z generáció szemszögéből
: Papp Nikolett
: Papp Nikolett
A vendéglátás fő folyamatainak vizsgálata a Bellozzoban
: Tóth Sándor Dávid
: Tóth Sándor Dávid
A vendéglátás fő folyamatai a Benczúr Hotelben
: Dobrozemszky Gábor
: Dobrozemszky Gábor
Z generációs marketing
: Sárközi Bettina
: Sárközi Bettina
Z generáció kutatás
: Ragány Renáta Pálma
: Ragány Renáta Pálma
Z generáció kutatás
: Ragány Renáta Pálma
: Ragány Renáta Pálma
A vendéglátás fő folyamatainak az elemző bemutatása a Rozmaring Kertvendéglőben
: Maczák Zsuzsanna Réka
: Maczák Zsuzsanna Réka
Mire kattan a Z generáció? A Z generáció hatékony elérése marketingkommunikációs eszközökkel a L'Oréal Magyarország példáján keresztül
: Perge Bianka
: Perge Bianka
A légitársaság választás fő szempontjai a diszkont és hagyományos modellek összehasonlítása
: Németh Anna
: Németh Anna
A vonzó munkáltató a Z generációsok szemszögéből - A SPAR Magyarország Kft. munkáltatói márkája
: Kara Noémi
: Kara Noémi
A sokszínű Z generáció - Generációs különbségek vizsgálata a munkaerőpiacon, fókuszban a Z generáció
: Yousef Kucai
: Yousef Kucai
Z generációs elvárások a vállalati felelősségvállalással szemben
: Miskó Réka
: Miskó Réka
A vendéglátás fő folyamatainak bemutatása a Budakert vendéglőben.
: Mészáros Tamás
: Mészáros Tamás
A Z generációs fogyasztó
: Benli Bettina
: Benli Bettina
Z generáció a munkaerőpiacon
: Kasza Dorottya
: Kasza Dorottya
A Z generáció médiafogyasztása
: Erényi Vanessza
: Erényi Vanessza
A NYUGDÍJRENDSZER KIHÍVÁSAI AZ Y-GENERÁCIÓ SZEMSZÖGÉBŐL
: Montvai Bernadett
: Montvai Bernadett
Budapest lehetőségei az ezer fő feletti rendezvények befogadására
: Szó Bálint
: Szó Bálint
Az Al Rabló étterem fő vendéglátó folyamatainak bemutatása
: Tőkei Bence
: Tőkei Bence
Z generáció csokoládéfogyasztási szokásai
: Filyó Zsanett
: Filyó Zsanett
A Z-generáció dolgozói elégedettségének vizsgálata a Yettel Magyarország Zrt.-nél
: Till Marcell
: Till Marcell
Készpénz helyettesítő eszközök az Y generáció szemszögéből
: Szabó Donát
: Szabó Donát
General Electric magyarországi tevékenysége és a fő üzletága a repülőgépgyártás /
: Sinkovicz István
: Sinkovicz István
A vendéglátás fő folyamatainak elemző bemutatása a Szőlőfürt étteremben
: Kun Zoltán
: Kun Zoltán
A Budapesti Értéktőzsde bemutatása és négy fő részvényének elemzése
: Szamkó András
: Szamkó András
Hasonló tételek
-
A múlt és a jelen kereskedelmi helyszínei a turizmus szemszögéből
: Nagy Kamilla -
Mátraverebély-Szentkút és Márianosztra vallásturisztikai elemzése
: Kapuvári Klaudia -
Vallásturisztikai fejlesztések és hatásaik Máriabesnyőn és Márianosztrán
: Koronczy Szabina Dóra -
Munkaerőpiaci kihívások a Z generáció pályakezdőinek szemszögéből
: Kiss Viktória -
A Z generációs munkavállalók megtartásának fontossága a vállalatok szemszögéből
: Békefi Zsófia