Kapcsolattartás és kommunikáció a Hotel Nemzeti Budapestben
Elmentve itt :
Szerző: | Minker Gréta |
---|---|
További közreműködők: | Bártfai Endre |
Kulcsszavak: | Accor Hotels hotel Hotel Nemzeti Budapest kapcsolattartás kommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40394 |
Hasonló tételek
Kommunikációs helyzetek és front office tevékenységek a Museum Hotel Budapestben
: Lukács Luca
: Lukács Luca
A szállodai részlegek közötti kommunikáció és kapcsolattartás
: Matuschik Alexander György
: Matuschik Alexander György
Az élelmiszerpazarlás vizsgálata a vendégösszetétel viszonylatában a Hotel Budapestben
: Perjési Dávid
: Perjési Dávid
Kapcsolattartás a kezdetektől napjainkig
: Székely Roland
: Székely Roland
HOUSEKEEPING ÁLTAL ELLÁTOTT FELADATOK BEMUTATÁSA ÉS ELEMZÉSE AZ AQUINCUM HOTEL BUDAPESTBEN
: Mihály Dániel
: Mihály Dániel
Kapcsolattartás és elégedettségmérés az iskolaszövetkezeteknél
: Grecmajer Tünde
: Grecmajer Tünde
F&B menedzsment a Hilton Budapestben
: Varga Bernadett
: Varga Bernadett
Szállodán belüli részlegek együttműködése és ennek jelentőségének vizsgálata a Corinthia Hotel Budapestben
: Németh Eszter
: Németh Eszter
A viszonteladókkal való kapcsolattartás és szerződéskötés
: Csiszár Benjámin
: Csiszár Benjámin
Belső konfliktusok kezelése a Novotel City Budapestben
: Buzás Csilla Mónika
: Buzás Csilla Mónika
A front office tevékenysége az Intercontinental Budapestben
: Miskolczi Bence
: Miskolczi Bence
Food & Beverage részleg működésének leírása, éttermek, bankett bemutatása a Corinthia Hotel Budapestben, illetve konkurenciaelemzés
: Papp Fruzsina
: Papp Fruzsina
A szülői kapcsolattartás nehézségei a Családsegítő Szolgálatnál
: Lados Éva
: Lados Éva
Az elektronikus kapcsolattartás hatása az adóellenőrzés folyamatára
: Herczeg Miklós, et al.
Megjelent: (2019)
: Herczeg Miklós, et al.
Megjelent: (2019)
Miért az Aquincum, mint hotel? Az Aquincum Hotel Budapestben eltöltött gyakorlati időm részletes bemutatása és marketing módszereinek elemzése
: Bodoki Attila
: Bodoki Attila
A rendezvényszervezés átalakulása a Hilton Budapestben a pandémia hatására
: Sági Adél
: Sági Adél
Az értékesítésben dolgozók szervezeti felépítése az Art'otel Budapestben
: Stelén Péter
: Stelén Péter
A vendéggel való kapcsolattartás az ajánlatkéréstől a távozásig
: Sebestyén Melinda
: Sebestyén Melinda
Digitalizáció a diplomáciában. Kapcsolattartás a Covid-19 járvány idején
: Szabó Fanni Réka
: Szabó Fanni Réka
Digitalizáció a számvitelben és az elektronikus kapcsolattartás kihatásai a számviteli munkakörnyezetre
: Ujvárosi Levente
: Ujvárosi Levente
Hotel Nemzeti Budapest – MGallery Collection **** beruházás értékelése
: Szikszay Fanni
: Szikszay Fanni
A Hotel Nemzeti szervezeti kultúrájának és sikerességének elemei
: Földi Fanni
: Földi Fanni
A Magyar Mezőgazdasági Múzeum és Könyvtár beszerzési folyamatának ismertetése, szállítókkal történő kapcsolattartás bemutatása
: Mike-Domán Edit
: Mike-Domán Edit
A Nemzeti Népegészségügyi és Gyógyszerészeti Központ külső kommunikációs gyakorlata
: Kránicz Zsuzsanna
: Kránicz Zsuzsanna
Kultúraközi kommunikáció - Nemzeti és szervezeti kultúrák, interkulturális menedzsment aspektusok
: Falkné Bánó Klára
Megjelent: (2001)
: Falkné Bánó Klára
Megjelent: (2001)
Az integrált kommunikáció bemutatása a Siemens Nemzeti Vállalat példáján
: Kasza Dorottya
: Kasza Dorottya
Nemzeti kultúrák megjelenése a szállodai szolgáltatásokban
: Császi Gréta
: Császi Gréta
A vevői elégedettség növelése és a vevői kapcsolattartás fejlesztése a hatvani Robert Bosch Elektronika Kft.-ben
: Térmeg Katalin
: Térmeg Katalin
Kommunikációs eszközök a Hotel Nemzetiben
: Csuzdi Renáta
: Csuzdi Renáta
AZ ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA A HOTEL AQUARELL****-BEN
: Kovács Szilvia Gréta
: Kovács Szilvia Gréta
Nemzeti kegyhelyeink turizmusa
: Márta Viktória
: Márta Viktória
Nemzeti számlák összeállítása
: Nagy Norbert
: Nagy Norbert
Nemzeti Kulturális Alap és a Nemzeti Kulturális Támogatáskezelő szervezeti kommunikációjának elemzése
: Babinka Lilla
: Babinka Lilla
Kommunikációs kampányelemzés
: Guzmics Gréta
: Guzmics Gréta
Az utazási irodák és a szállodák közötti értékesítési kapcsolatok során felmerülő problémák kezelésének vizsgálata az InterContinental Budapestben a recepciós munkakör példáján keresztül
: Németh Barbara
: Németh Barbara
A francia nemzeti öntudat
: Papp Katinka
: Papp Katinka
A Nemzeti Vágta jövője
: Szalai Dominika
: Szalai Dominika
Nemzeti Lovas Színház identitásépítés és marketingkommunikáció
: Farkas Lilla
: Farkas Lilla
Egy Magyarországon tevékenykedő nonprofit szervezet kommunikációs lehetőségeinek bemutatása az Unicef magyar nemzeti bizottságának példáján keresztül
: Kőmíves Judit
: Kőmíves Judit
Protokoll és kommunikációs helyzetek a Budapest Airport Hotel Stációban
: Ferró Vanda Krisztina
: Ferró Vanda Krisztina
Hasonló tételek
-
Kommunikációs helyzetek és front office tevékenységek a Museum Hotel Budapestben
: Lukács Luca -
A szállodai részlegek közötti kommunikáció és kapcsolattartás
: Matuschik Alexander György -
Az élelmiszerpazarlás vizsgálata a vendégösszetétel viszonylatában a Hotel Budapestben
: Perjési Dávid -
Kapcsolattartás a kezdetektől napjainkig
: Székely Roland -
HOUSEKEEPING ÁLTAL ELLÁTOTT FELADATOK BEMUTATÁSA ÉS ELEMZÉSE AZ AQUINCUM HOTEL BUDAPESTBEN
: Mihály Dániel