Az ALDI márkamenedzsmentje és a saját márkák népszerűsége a fogyasztók körében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabópál Zoltán Bence
További közreműködők: Kegye Krisztina
Kulcsszavak:kereskedelem
kiskereskedelem
márka
márkaépítés
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40395
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatom az ALDI márkaépítéséről és márkamenedzsmentjéről szól. Először az ALDI vállalatot mutatom be STEEP és SWOT analízissel, és elemzem a versenytársait. Ez után térek ki a márkamenedzsmenten belüli munkálatára az vállalatnak, mely más kereskedelmi márkákhoz képest nagyon eltérő, hiszen minden termékkategóriában van egy-egy márkája. Ehhez kapcsolódóan négy kutatási kérdést vetettem fel, melyeket szekunder és lakossági kutatással válaszoltam meg.