Az ALDI márkamenedzsmentje és a saját márkák népszerűsége a fogyasztók körében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabópál Zoltán Bence
További közreműködők: Kegye Krisztina
Kulcsszavak:kereskedelem
kiskereskedelem
márka
márkaépítés
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40395

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg40395
005 20220725171213.0
008 220725suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szabópál Zoltán Bence 
245 1 3 |a Az ALDI márkamenedzsmentje és a saját márkák népszerűsége a fogyasztók körében  |c Szabópál Zoltán Bence  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozatom az ALDI márkaépítéséről és márkamenedzsmentjéről szól. Először az ALDI vállalatot mutatom be STEEP és SWOT analízissel, és elemzem a versenytársait. Ez után térek ki a márkamenedzsmenten belüli munkálatára az vállalatnak, mely más kereskedelmi márkákhoz képest nagyon eltérő, hiszen minden termékkategóriában van egy-egy márkája. Ehhez kapcsolódóan négy kutatási kérdést vetettem fel, melyeket szekunder és lakossági kutatással válaszoltam meg. 
695 |a kereskedelem 
695 |a kiskereskedelem 
695 |a márka 
695 |a márkaépítés 
695 |a SWOT-elemzés 
700 1 |a Kegye Krisztina  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40395/1/Projektmunka.pdf  |z Dokumentum-elérés