A vendéglátás fő folyamatainak elemző bemutatása a Könyvtár Büfé példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Páldi Petra
További közreműködők: Balog-Siposné Szöcze Anikó
Kulcsszavak:melegkonyha
raktározás
termelés
vendéglátás
vendéglátóipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40403

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg40403
005 20220725171220.0
008 220725suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Páldi Petra 
245 1 2 |a A vendéglátás fő folyamatainak elemző bemutatása a Könyvtár Büfé példáján keresztül  |c Páldi Petra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Azért választottam ezt a témakört, mert ez a téma állt hozzám a legközelebb, mivel a vendéglátás fő folyamataiba betekintést kaptam a gyakorlati időm alatt az érdeklődésem következményeképpen. A büfé Pilismaróton helyezkedik el közvetlenül a Duna-partján, ez lehetőséget ad a vízi járművekkel érkező és strandoló vendégek kiszolgálására, könnyen megközelíthető, biztonságos környezet a családok számára is. Napjainkban a technológia fejlődésének köszönhetően az éttermi vendéglátást számos új speciális konyhatechnológiai eljárás segíti. Ezek a technológiák lehetővé teszik az élelmiszerbiztonsági kockázat minimalizálását, a már elkészült ételek megfelelő tárolását és segítik a minél gyorsabb kiszolgálást nagy adagszám mellett is. Az utóbbi években pályázatok segítségével lehetőség nyílt a berendezések bővítésére, fejlesztésére, ami nagyban megkönnyítette többek között a termelés folyamatát a büfében. Ugyan hatalmas munkát és erőfeszítést igényel egy- egy pályázaton való részvétel, viszont nagyban előrelendíti a kisebb vállalkozásokat. Amennyiben lehetőség lenne rá, érdemes lenne a Könyvtár büfé vezetőségének egy külön munkavállalót foglalkoztatni a pályázatok menedzselésének céljából vagy szerződést kötni pályázatíró cégekkel, amelyek segítségével gördülékenyebben és hatékonyabban menne a pályázatokon való részvétel. Összességében úgy gondolom, hogy a büfé megítélése a vendégek körében nagyon pozitív. Ezt a tendenciát mutatja számos visszatérő vendég is, akik közül már sokan személyesen is ismerik a személyzet tagjait. Annak ellenére, hogy a Duna-partot látogató vendégek általában nagyobb diszkrecionális jövedelemmel rendelkeznek, az árak nem számítanak magasnak. 
695 |a melegkonyha 
695 |a raktározás 
695 |a termelés 
695 |a vendéglátás 
695 |a vendéglátóipar 
700 1 |a Balog-Siposné Szöcze Anikó  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40403/1/A%20vend%C3%A9gl%C3%A1t%C3%A1s%20f%C5%91%20folyamatainak%20elemz%C5%91%20bemutat%C3%A1sa%20a%20K%C3%B6nyvt%C3%A1r%20B%C3%BCf%C3%A9%20p%C3%A9ld%C3%A1j%C3%A1n%20kereszt%C3%BCl.pdf  |z Dokumentum-elérés