A Sulyán Cukrászda marketingstartégiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Oroszi Alexandra
További közreműködők: Kasza Lajos
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:alapfogalmak
makro környezet
marketing
marketingstratégiák
vállalkozás marketingstratégiája
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40404

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg40404
005 20220725171220.0
008 220725suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Oroszi Alexandra 
245 1 2 |a A Sulyán Cukrászda marketingstartégiája  |c Oroszi Alexandra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom a Sulyán Cukrászda makrokörnyezeti vizsgálatáról szól. Bevezetésként a cukrászda történetéről és termékeiről is írtam. Szakirodalmi összefoglalásom a marketingstratégia alapfogalmairól, a STEEP analízisről és a Porteri 5 erő modellről szól. Ezek után elkészítettem a Sulyán Cukrászda STEEPLE elemzését és a Porteri 5 erő elemzését. Kiküldött kérdőívvel a fogyasztói szokásokat mértem fel. A kérdőív teljes mértékben a Sulyán Cukrászdára vonatkozó kérdésekről szólt. Az elemzések és a kérdőív válaszainak kielemzése alapján írtam meg a konkluziót, miszerint milyen pontokban kell még javítani a cukrászda stratégiáján. 
695 |a alapfogalmak 
695 |a makro környezet 
695 |a marketing 
695 |a marketingstratégiák 
695 |a vállalkozás marketingstratégiája 
700 1 |a Kasza Lajos  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40404/1/Szakdolgozat%20Oroszi%20Alexandra.pdf  |z Dokumentum-elérés