Social Média Marketing az Apacs Ékszerüzlet Életében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Urbán Dániel Márk
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Kulcsszavak:21. század
marketing
online reklám
reklám
Social media
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40411

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg40411
005 20220725171228.0
008 220725suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Urbán Dániel Márk 
245 1 0 |a Social Média Marketing az Apacs Ékszerüzlet Életében  |c Urbán Dániel Márk  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A kutatásomban a social média marketinggel foglalkoztam. Megvizsgáltam, hogyan működik a reklámozás manapság a közösségi felületeken. Az elméleti tanulmányozáson felül a Silver Store Kft. volt segítségemre, akiknél szakmai gyakorlat formájában sajáthíthattam el a social média marketing működését, és próbálhattam ki magam ezen a területen. Bemutatom az Apacs ékszerüzletek történetét, működését, és social média felületeit. Ezen felül számos rendszerét és platformját is bemutatom, hogy átfogó tudást tudjak nyújtani a social médiáról, a social médián történő reklámozási formákról és együttműködésekről. Számos elméleti fejlesztésről esik szó a dolgozatomban, mellyel a social média oldal fejlesztésével foglalkozom. 
695 |a 21. század 
695 |a marketing 
695 |a online reklám 
695 |a reklám 
695 |a Social media 
700 1 |a Papp dr. Vanda  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40411/1/Social%20M%C3%A9dia%20Marketing%20az%20Apacs%20%C3%89kszer%C3%BCzlet%20%C3%89let%C3%A9ben.pdf  |z Dokumentum-elérés