Marketingstratégia eszközeinek gyakorlati alkalmazása a Gyermelyi vállalatcsoport tükrében
Elmentve itt :
Szerző: | Zelenák Márk |
---|---|
További közreműködők: | Kasza Lajos |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | agrárpiac brand Gyermelyi marketingstratégia tészta |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40417 |
Hasonló tételek
A Gyermelyi vállalatcsoport marketingstratégiájának elemzése
: Zelenák Márk
: Zelenák Márk
Marketingstratégia eszközeinek gyakorlati alkalmazása induló vállalkozásoknál
: Freudenfeld-Förster Noémi
: Freudenfeld-Förster Noémi
Marketingstratégia eszközeinek gyakorlati alkalmazása a Hard Rock Cafe Budapestnél
: Fekete Róbert
: Fekete Róbert
Marketingstratégia a Gyermelyi Zrt. életében
: Rubner Nikolett Mária
: Rubner Nikolett Mária
Marketingstratégia a Gyermelyi Zrt. életében
: Rubner Nikolett Mária
: Rubner Nikolett Mária
A transzferár gyakorlati megvalósítása egy multinacionális építőipari vállalatcsoport magyarországi leányvállalatánál
: Tinódi Réka Boglárka
: Tinódi Réka Boglárka
A direkt marketing eszközeinek értékelése és alkalmazása
: Bodorkós Krisztina
: Bodorkós Krisztina
Egy energetikai vállalatcsoport gazdasági és piaci helyzete az energiaválság tükrében
: Kara Helga
: Kara Helga
A Kereskedő vállalatcsoport adókötelezettségeinek vizsgálata
: Kovács Balázs
: Kovács Balázs
A humán erőforrás gazdálkodás a Gyermelyi Vállalatcsoportnál
: Demeter Dorina
: Demeter Dorina
A monetáris politika nem-konvencionális eszközeinek alkalmazása a válságkezelésben
: Szőcs Norbert
: Szőcs Norbert
Márkázottság szerepe a Gyermelyi Tésztagyár bemutatásán keresztül
: Schmidt Berta
: Schmidt Berta
A Gyermelyi Zrt. toborzási és kiválasztási stratégiája
: Dubovszky Liána
: Dubovszky Liána
Controllingrendszer kialakítása és üzemeltetése a Gyermelyi Zrt esetében
: Heinzlman Zsuzsanna
: Heinzlman Zsuzsanna
A Gyermelyi Zrt. ERP és CRM rendszereinek elemzése
: Furka Dominik
: Furka Dominik
Marketingstratégia koncepció kialakítása egy vállalkozás számára, kiemelt tekintettel a gyakorlati sajátosságokra
: Lenovics Evelin
: Lenovics Evelin
A kriptovaluták gyakorlati alkalmazása
: Fekete Kornél
: Fekete Kornél
Marketingstratégia A szervezeti piac sajátosságai
: Csesznik Natália
: Csesznik Natália
A Lean menedzsment eszközeinek alkalmazása a Zwack Unicum Nyrt. akciós projektjében
: Pintér Soma Zoltán
: Pintér Soma Zoltán
A Lean menedzsment eszközeinek vizsgálata és alkalmazása a gyakorlatban Munkafolyamatok optimalizálása egy gyártást kisegítő szolgáltató cégnél
: Rádóczi Zsanett
: Rádóczi Zsanett
Marketingstratégia a gyakorlatban
: Szakos Mercédesz
: Szakos Mercédesz
A humán kontrolling és eszközeinek alkalmazása a Polett Kereskedőház Kft. példáján keresztül
: Zengő Dóra
: Zengő Dóra
Ingatlanügyletekkel foglalkozó vállalatcsoport piaci helyzetének és versenytársainak vizsgálata
: Ambrus Edina
: Ambrus Edina
A pénzügyi kontrolling kialakítása, helye és szerepe a Gyermelyi vállalatcsoportnál
: Schmidt Olga
: Schmidt Olga
A fedezeti ügyletek gyakorlati alkalmazása
: Lévai Péter
: Lévai Péter
Projektoktatás gyakorlati alkalmazása a szakképzésben
: Szalay Zita
: Szalay Zita
A valószínűségszámítás egyik gyakorlati alkalmazása
: Lovasné Avató Judit
Megjelent: (2001)
: Lovasné Avató Judit
Megjelent: (2001)
Az Aptiv Connection System Hungary Kft. marketingkommunikációs eszközeinek alkalmazása munkaerő toborzás területén
: Nagy Eszter
: Nagy Eszter
Belső benchmarking és gyakorlati alkalmazása
: Lénárd Orsolya
: Lénárd Orsolya
A Magyarországon működő kiskereskedelmi láncok beszállítóinak jövedelmezőségi és hatékonysági vizsgálata egy választott vállalatcsoport mutatószámainak tükrében
: Mikulás Barbara
: Mikulás Barbara
A minőségirányítás szerepe, fejlődése az IBM Vállalatcsoport beszerzésének folyamatában
: Goron Bettina
: Goron Bettina
A tartalommarketing eszközeinek alkalmazása B2B környezetben egy konkrét vállalat példáján keresztül
: Kristyán Erika Katalin
: Kristyán Erika Katalin
Marketingstratégia a 21. században
: Brumán Vivien
: Brumán Vivien
Marketingstratégia a szépségszalonok világában
: Besenyő Flóra
: Besenyő Flóra
Százhalombatta településmarketing eszközeinek vizsgálata
: József Orsolya
: József Orsolya
Dunakeszi településmarketing eszközeinek elemzése
: Cselle Balázs
: Cselle Balázs
Controlling beszámolók rendszere és digitalizációs folyamatok egy vállalatcsoport működésében
: Molnár Laura
: Molnár Laura
Marketingstratégia kialakításának szerepe mikrovállalkozásoknál
: Antovszki Anna
: Antovszki Anna
Oracle JD Edwards vállalatirányítási rendszer raktárkezelésének bevezetése a Gyermelyi Zrt.-nél
: Fodor Máté
: Fodor Máté
Belső anyagáramlási folyamatok fejlesztése és alternatív lehetőségei a Gyermelyi Zrt.-nél
: Ress Máté László
: Ress Máté László
Hasonló tételek
-
A Gyermelyi vállalatcsoport marketingstratégiájának elemzése
: Zelenák Márk -
Marketingstratégia eszközeinek gyakorlati alkalmazása induló vállalkozásoknál
: Freudenfeld-Förster Noémi -
Marketingstratégia eszközeinek gyakorlati alkalmazása a Hard Rock Cafe Budapestnél
: Fekete Róbert -
Marketingstratégia a Gyermelyi Zrt. életében
: Rubner Nikolett Mária -
Marketingstratégia a Gyermelyi Zrt. életében
: Rubner Nikolett Mária