Fogyasztói kommunikációs preferenciák a hazai biztosítási piacon a Generali Biztosító Zrt. példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Zatkó Milán
További közreműködők: Dobó Róbert
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:biztosítás(ok)
biztosítási tanácsadó
Generali Biztosító Zrt.
generációk
kommunikációs csatornák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40440
Leíró adatok
Kivonat:A hazai biztosítási piac marketingkommunikációjának és leggyakrabban használt kommunikációs csatornáinak vizsgálatával foglalkozik a szakdolgozat. A biztosítók rövid marketingtörténete után az online és offline marketingeszközök elméleti tulajdonságairól, a személyes és tömegkommunikáció sajátosságairól, valamint tömör generációelméletekről lehet olvasni. A szekunder kutatás generációs és médiafogyasztási adatokról, illetve kommunikációs csatornákba vetett bizalmi szintről szól. A primer fejezet tartalmaz egy kérdőíves kutatást, amely a biztosítók marketingkommunikációs tevékenységéről kérdezi a kitöltőket. Továbbá egy interjút a Generali Biztosító Zrt. marketing stratégájával, amely szintén a biztosítók marketingkommunikációs tevékenységéről szól, csupán a biztosítótársaság oldaláról.