Fogyasztói kommunikációs preferenciák a hazai biztosítási piacon a Generali Biztosító Zrt. példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Zatkó Milán
További közreműködők: Dobó Róbert
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:biztosítás(ok)
biztosítási tanácsadó
Generali Biztosító Zrt.
generációk
kommunikációs csatornák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40440

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg40440
005 20220725171300.0
008 220725suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Zatkó Milán 
245 1 0 |a Fogyasztói kommunikációs preferenciák a hazai biztosítási piacon a Generali Biztosító Zrt. példáján keresztül  |c Zatkó Milán  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A hazai biztosítási piac marketingkommunikációjának és leggyakrabban használt kommunikációs csatornáinak vizsgálatával foglalkozik a szakdolgozat. A biztosítók rövid marketingtörténete után az online és offline marketingeszközök elméleti tulajdonságairól, a személyes és tömegkommunikáció sajátosságairól, valamint tömör generációelméletekről lehet olvasni. A szekunder kutatás generációs és médiafogyasztási adatokról, illetve kommunikációs csatornákba vetett bizalmi szintről szól. A primer fejezet tartalmaz egy kérdőíves kutatást, amely a biztosítók marketingkommunikációs tevékenységéről kérdezi a kitöltőket. Továbbá egy interjút a Generali Biztosító Zrt. marketing stratégájával, amely szintén a biztosítók marketingkommunikációs tevékenységéről szól, csupán a biztosítótársaság oldaláról. 
695 |a biztosítás(ok) 
695 |a biztosítási tanácsadó 
695 |a Generali Biztosító Zrt. 
695 |a generációk 
695 |a kommunikációs csatornák 
700 1 |a Dobó Róbert  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40440/1/Szakdolgozat%20-%20Zatk%C3%B3%20Mil%C3%A1n.pdf  |z Dokumentum-elérés