A Front Office tevékenységek elemzése a Mamaison Residence Izabella keretein belül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Molnár Petra
További közreműködők: Oláh Péter Károly
Kulcsszavak:CPI Hotels Hungary Kft.
Front Office
Mamaison Residence Izabella
szállodaipar
turizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40450
Leíró adatok
Kivonat:A Budapesti Gazdasági Egyetem turizmus-vendéglátás szakos hallgatójaként a Mamaison Residence Izabellát választottam szakmai gyakorlati helyemnek. Azért erre esett a választásom, mert már elsőre magával ragadott a hely kifinomultsága, a kis méretéből adódó családias hangulata. Projektmunkám fő témájaként a Front Office tevékenységek elemzését választottam. A dolgozatomban kitérek a Front Office szervezeti felépítése és munkakörei mellett a szállodában előforduló vendégek sajátosságaira, az ő elégedettségükre, a velük való kommunikáció és panaszkezelés fontosságára.