Az influenszer- és celebritásmarketing hitelességalapú vizsgálata a Hell energiaital példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Rövid Beatrix Alexandra
További közreműködők: Dobó Róbert
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:celebritásmarketing
Hell Energy Magyarország Kft.
hitelesség
hírességek
influenszerek
influenszermarketing
márkanagykövet
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40452
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban az influenszer- és celebritásmarketing hitelességét vizsgáltam a Hell Energy Magyarország Kft. példáján keresztül. Azt szerettem volna megtudni, hogy melyik hirdetési formának tulajdonítanak az emberek nagyobb hitelességet, és ezt milyen tényezők befolyásolják. A kérdőívből nyert adatok és a csoportos interjúk rávilágítottak arra, hogy a hitelességet nagymértékben befolyásolja a hirdető személye. A megvizsgált hírességek és influenszerek esetében azok a világsztárok kapták a legpozitívabb értékelést, akiknek alapvetően pozitív a megítélése a közmédiában. Összességében véve a megkérdezettek mégis az influenszermarketinget találták hitelesebbnek, azon belül is a mikroinfluenszerekkel való reklámozást, hiszen az ő kapcsolatuk a követőikkel sokkal közvetlenebb, bizalmasabb, mint egy makro- vagy megainfluenszer esetében.