Belvárosi szépségszalon marketingstratégiájának elemzése és fejlesztési javaslatok

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Scharle Fanni
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:internetmarketing
közösségi média
marketingcsatorna
marketingeszközök
szépségipar
szolgáltatószektor
vállalkozás marketingstratégiája
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40460
Leíró adatok
Kivonat:Egyetemi tanulmányaim mellett fodrászként dolgozom és az előadásokon hallottakat kamatoztatni próbálom én is a szépségiparban, vagyis, hogy hogyan lehetséges minél nagyobb ügyfélkörre szert tenni egy megfelelő marketingstratégia kidolgozásával. A szakdolgozatomban arra kerestem választ, hogy a szépségszalonoknak milyen online csatornákon érdemes hirdetni magukat és milyen egyéb marketing fogásokkal tudják a vendégek számát növelni. Az általam választott szépségszalon szinte egyáltalán nem él a megnövekedett internethasználat adta online lehetőségekkel, így én főleg erre a térre fókuszálva adtam javaslatokat. Hiszen azt, hogy mennyire nagy az érdeklődés és hogy mennyire megnövekedett az internethasználat, azt a kérdőívemben kapott válaszok is megerősítettek.