A LIDL saját márkás termékeinek ismertsége és kedveltsége
Saved in:
Main Author: | Zoboki Márk |
---|---|
Other Authors: | Kovács Dr. András |
Kulcsszavak: | fmcg kiskereskedelem Lidl retail termék ismertség |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40473 |
Similar Items
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. áruforgalmi tevékenysége és a cég saját márkás termékeinek ismertsége
: Réder Márk
: Réder Márk
A hazai élelmiszeripari kiskereskedelmi láncok saját márkás termékeinek vizsgálata
: Staud Fanni
: Staud Fanni
A magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek megítélése a magyar fogyasztók körében
: Monori Veronika Éva
: Monori Veronika Éva
Saját márkás termékek, mint az élelmiszerkereskedelem egyre fontosabb hatalmi- és versenyeszközei - A Lidl és a Spar saját márkás szortimentjének bemutatásán keresztül
: Bajzáth Nóra Mónika
: Bajzáth Nóra Mónika
A Fair Trade mozgalmának és termékeinek ismertsége, megítélése a magyar fogyasztók körében
: Fájer Melinda
: Fájer Melinda
A "Gyulai" márka ismertsége, vásárlási szokások
: Barna Enikő
: Barna Enikő
Webáruház indítás saját márkás termékkel
: Varga Zoltán Péter
: Varga Zoltán Péter
A fagylalt térhódítása a világon és kedveltsége hazánkban
: Barta Noémi Anita
: Barta Noémi Anita
Márkaimázs a csokoládépiacon. A Ferrero Csoport kedveltsége Magyarországon.
: Marchis Andrea
: Marchis Andrea
Casa De Candela márka és termékeinek piaci bevezetése és marketingstratégiája
: Bürge Péter
: Bürge Péter
Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben
: Udvardi Zsófia
: Udvardi Zsófia
A saját márkás termékek vásárlási szokásainak vizsgálata
: Tolnai Viktor István
: Tolnai Viktor István
A kézműves bonbonok eredete, kedveltsége és megjelenése a hazai kínálatban
: Ribinszki Dóra
: Ribinszki Dóra
A Pizza Palazzo étterem és az olasz gasztronómia kedveltsége hazánkban
: Kiss Eszter
: Kiss Eszter
A saját márkás termék csomagolások dizájnjának szerepének feltárása, valamint a fogyasztók saját márkás termékekkel kapcsolatos attitűdjének és viselkedésének megértése
: Ozsváth Teónia
: Ozsváth Teónia
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. A kereskedelmi márkás non-food termékeinek márkapolitikája
: Trombitás Eszter
: Trombitás Eszter
A Calvin Klein márka és a hozzá kapcsolt testkép pozitivitás ismertsége Magyarországon
: Pap Viktória
: Pap Viktória
Az Ilcsi Szépítő Füvek és az Ilcsi márka ismertsége és megítélése Magyarországon
: Gembiczki Dalma
: Gembiczki Dalma
A Lidl Social Media tevékenysége és a Lidl Plus alkalmazás használata
: Komlós Veronika
: Komlós Veronika
A kiskereskedelmi üzletláncok és a saját márkás termékek fogyasztói megítélése
: Horváth Adrienne
: Horváth Adrienne
A Spar üzleti stratégiájának elemzése a saját márkás termékeken keresztül
: Babartzy Aliz
: Babartzy Aliz
A Geek and Gorgeous online marketing tevékenysége és a márka ismertsége a magyar kozmetikai piacon
: Kovács-Fábián Csilla
: Kovács-Fábián Csilla
Saját márkás termék bevezetésének szükségszerűsége a Magic Tools Kft.-ben
: Márton Richárd Dániel
: Márton Richárd Dániel
The consumer views on Lidl in Hungary in 2012
: Balázs Bettina
Published: (2013)
: Balázs Bettina
Published: (2013)
A GrandVision Hungary Kft. tevékenységének vizsgálata, és kereskedelmi márkás termékeinek megjelenése a fogyasztók vásárlási szokásaiban
: Kovács Ágota
: Kovács Ágota
A karibi gasztronómia és ismertsége hazánkban
: Lobenwein Klaudia Enikő
: Lobenwein Klaudia Enikő
A portugál gasztronómia és ismertsége hazánkban
: Takács Kíra
: Takács Kíra
A Raiffeisen Bank Zrt. befektetési termékeinek összehasonlítása
: Iványi Bence
: Iványi Bence
A fine dining ismertsége és elterjedése hazánkban
: Duray András
: Duray András
Kereskedelmi és marketing stratégiák elemzése a LIDL-nél
: Tolnai Viktor István
: Tolnai Viktor István
A Lidl Magyarország felelősségvállalásának belső és külső kommunikációja
: Jordán Tamás
: Jordán Tamás
Az alkoholfogyasztási szokások Magyarországon, a Diageo termékeinek ismerete
: Óvári Zsombor Krisztián
: Óvári Zsombor Krisztián
A Lidl disztribúciós rendszerének fejlesztési lehetőségei Csomagátvevő automaták integrálása az ellátási láncba.
: Anton Felícia Flóra
: Anton Felícia Flóra
A Rauch Hungária Kft. piaci környezetének és termékeinek vizsgálata
: Újmári-Tóth Gréta
: Újmári-Tóth Gréta
A Lidl Magyarország tevékenységének elemzése kereskedelmi és marketing szempontból
: Kurczina Gabriella
: Kurczina Gabriella
A Lidl magyarországi sikerének elemzése kereskedelmi és marketing szempontból
: Kovácsné Szmolicza Judit
: Kovácsné Szmolicza Judit
Székelyföld – Kovászna megye – gyógyturisztikai forrásai, és ismertsége külföldön
: Vincze Zsuzsanna Réka
: Vincze Zsuzsanna Réka
A Golden Brothers Zrt. sajátmárkás termékeinek online piaci bevezetése
: Tamási Huba
: Tamási Huba
Kézmuves sajtok felhasználása a vendéglátásban - Igmándi Sajtmuhely termékeinek bemutatása
: Létai Flóra
: Létai Flóra
AZ SSC szektor ismertsége a Z generáció körében
: Bosnyák Mária Mónika
: Bosnyák Mária Mónika
Similar Items
-
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. áruforgalmi tevékenysége és a cég saját márkás termékeinek ismertsége
: Réder Márk -
A hazai élelmiszeripari kiskereskedelmi láncok saját márkás termékeinek vizsgálata
: Staud Fanni -
A magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek megítélése a magyar fogyasztók körében
: Monori Veronika Éva -
Saját márkás termékek, mint az élelmiszerkereskedelem egyre fontosabb hatalmi- és versenyeszközei - A Lidl és a Spar saját márkás szortimentjének bemutatásán keresztül
: Bajzáth Nóra Mónika -
A Fair Trade mozgalmának és termékeinek ismertsége, megítélése a magyar fogyasztók körében
: Fájer Melinda