A koronavírus-járvány időszakában alakult online utazási iroda esélye a turisztikai piacon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varzsik Réka
További közreműködők: Szalók Dr. Csilla
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:hazai piac
kis- és középvállalkozás - KKV
koronavírus-járvány (COVID-19)
nemzetközi piac
piacelemzés
utazási irodák
utazási irodák piaca
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40475
Leíró adatok
Kivonat:Az internet használata az évek során mindennapi életünk részévé vált. A digitalizáció térhódításának köszönhetően egyre több iparág formálódott át, és elengedhetetlen feltétellé vált az online jelenlét. Ez az átalakulás elérte a turizmus iparág minden területét, legyen az szálláshely szolgáltatás vagy utazásszervezés. Az átstrukturálódás legnagyobb áldozatai az utazási irodák, elsősorban a hagyományos offline utazási irodák, mivel az utaztatás piacán egyre nagyobb teret hódítanak az online utazási irodák, melyek nem rendelkeznek ügyfél fogadására alkalmas irodával, tevékenységüket az interneten keresztül végzik és annak okán jöttek létre, hogy a rengeteg új online elérhető kínálatot és termékek sokaságát összegyűjtsék. Jelentőségük évről évre növekszik, ezzel párhuzamosan pedig kiszorítják a hagyományos utazási irodákat a piacról, mivel a kényelem és a gyorsaság vonzóbb tényezővé válik, mint a személyes kontakt lehetősége, így forgalmuk csökkenhet.