A saját márkás termékek vásárlási szokásainak vizsgálata
Elmentve itt :
Szerző: | Tolnai Viktor István |
---|---|
További közreműködők: |
Dobó Róbert
Kovács Dr. András |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | kényszer márka saját márkás termék trend vásárlás ösztönzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40499 |
Hasonló tételek
Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben
: Udvardi Zsófia
: Udvardi Zsófia
A kiskereskedelmi üzletláncok és a saját márkás termékek fogyasztói megítélése
: Horváth Adrienne
: Horváth Adrienne
Az FMCG-termékek vásárlási szokásainak vizsgálata a drogériák kereskedelmi márkáinak tekintetében
: Badics Andrea
: Badics Andrea
Használtruha vásárlási szokásainak vizsgálata
: Köllő Renáta
: Köllő Renáta
Saját márkás termékek, mint az élelmiszerkereskedelem egyre fontosabb hatalmi- és versenyeszközei - A Lidl és a Spar saját márkás szortimentjének bemutatásán keresztül
: Bajzáth Nóra Mónika
: Bajzáth Nóra Mónika
Webáruház indítás saját márkás termékkel
: Varga Zoltán Péter
: Varga Zoltán Péter
Lisztérzékenyek vásárlási szokásainak elemzése
: Aigner Ingrid Margit
: Aigner Ingrid Margit
Budapesti 20 és 40 év közötti lakosság környezetbarát termékek vásárlási szokásainak elemzése
: Mészáros Martin
: Mészáros Martin
A hazai élelmiszeripari kiskereskedelmi láncok saját márkás termékeinek vizsgálata
: Staud Fanni
: Staud Fanni
Étrend-kiegészítők vásárlási és fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Táskai Irén Otília
: Táskai Irén Otília
A pálinka fogyasztási és vásárlási szokásainak kvalitatív vizsgálata
: Totth Gedeon, et al.
Megjelent: (2018)
: Totth Gedeon, et al.
Megjelent: (2018)
A saját márkás termék csomagolások dizájnjának szerepének feltárása, valamint a fogyasztók saját márkás termékekkel kapcsolatos attitűdjének és viselkedésének megértése
: Ozsváth Teónia
: Ozsváth Teónia
A LIDL saját márkás termékeinek ismertsége és kedveltsége
: Zoboki Márk
: Zoboki Márk
Keleti szőnyegek vásárlási szokásainak a vizsgálat
: Akram Soreia
: Akram Soreia
A bioélelmiszerek értékesítési sajátosságai és a vásárlási szokásainak vizsgálata
: Wimmer Szilvia
: Wimmer Szilvia
A magyar lakosság üdítőital vásárlási és fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Balczer Gréta
: Balczer Gréta
Kereskedelmi márkák piaci helyzetének áttekintése, a drogériák saját márkás kozmetikumainak fogyasztói megítélése, a termékekhez kapcsolódó vásárlási szokások feltárása
: Dechant Ramóna
Megjelent: (2013)
: Dechant Ramóna
Megjelent: (2013)
Durex termékek vásárlási szokásai és fogyasztói megítélésének vizsgálata
: Kemény Bianka
: Kemény Bianka
A Somat márka marketingkommunikációja, a vásárlói szokásainak és márkaismertségének vizsgálata
: Rossi Claudia Maddaléna
: Rossi Claudia Maddaléna
A "Gyulai" márka ismertsége, vásárlási szokások
: Barna Enikő
: Barna Enikő
A Spar üzleti stratégiájának elemzése a saját márkás termékeken keresztül
: Babartzy Aliz
: Babartzy Aliz
Saját márkás termék bevezetésének szükségszerűsége a Magic Tools Kft.-ben
: Márton Richárd Dániel
: Márton Richárd Dániel
Fogyasztók online vásárlási szokásainak változása a COVID hatására
: Kelemen Viktória
: Kelemen Viktória
Lisztérzékenyek vásárlási szokásainak bemutatása egy primer kutatás alapján
: Mecsei Priszcilla
: Mecsei Priszcilla
Fogyasztói magatartás az Y generáció vásárlási szokásainak bemutatásával
: Szabó Réka Krisztina
: Szabó Réka Krisztina
A gyorsan forgó fogyasztási cikkek vásárlási szokásainak vizsgálata az e-kereskedelemben
: Haga Gréta
: Haga Gréta
Az egészséges táplálkozás sajátosságai, fókuszban az Update termékek vásárlói szokásainak vizsgálata
: Gáll Csilla
: Gáll Csilla
A Z generáció média- és reklámfogyasztási szokásainak, preferenciáinak és vásárlási döntéshozatalának vizsgálata
: Herczeg Péter
: Herczeg Péter
A magyar cukrászipari termékek fogyasztói szokásainak vizsgálata - fókuszban az újhullámos cukrászdák térhódításával
: Molnár Noémi
: Molnár Noémi
A magyarországi diszkontáruházak és saját márkás termékeinek megítélése a magyar fogyasztók körében
: Monori Veronika Éva
: Monori Veronika Éva
A Mango márka és célcsoportjának vásárlási szokásai Magyarországon
: Németh Lilla
: Németh Lilla
Vény nélkül kapható patikai termékek vásárlási szokásai Magyarországon
: Farkas Benedek
: Farkas Benedek
A Törley pezsgő fogyasztói, vásárlási szokásainak vizsgálata a 23-29 éves fiatalok körében
: Garajszki Ágnes
: Garajszki Ágnes
Márkás termékek hamisítása az európai belső piac példáján
: Szöllősi Zsófia
: Szöllősi Zsófia
Családok élelmiszer fogyasztási és vásárlási szokásainak változása az elmúlt években
: Bálint Beáta
Megjelent: (2013)
: Bálint Beáta
Megjelent: (2013)
A Uniq marketingstratégiájának elemzése az Y generáció online vásárlási szokásainak tükrében
: Petrik Alexandra
: Petrik Alexandra
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. áruforgalmi tevékenysége és a cég saját márkás termékeinek ismertsége
: Réder Márk
: Réder Márk
A mosószer vásárlási szokások vizsgálata és az Ariel márka ismertségi és elégedettségi felmérése
: Takács Ágnes
Megjelent: (2013)
: Takács Ágnes
Megjelent: (2013)
A Zwack Unicum Szilva likőr fogyasztói, vásárlási szokásainak vizsgálata a 25-30 éves fiatalok körében
: Böröcz Norbert
: Böröcz Norbert
A fogyasztói vásárlás és a kereskedelmi márkás termékek vásárlásának tudatossága
: Szabó Dorottya
: Szabó Dorottya
Hasonló tételek
-
Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben
: Udvardi Zsófia -
A kiskereskedelmi üzletláncok és a saját márkás termékek fogyasztói megítélése
: Horváth Adrienne -
Az FMCG-termékek vásárlási szokásainak vizsgálata a drogériák kereskedelmi márkáinak tekintetében
: Badics Andrea -
Használtruha vásárlási szokásainak vizsgálata
: Köllő Renáta -
Saját márkás termékek, mint az élelmiszerkereskedelem egyre fontosabb hatalmi- és versenyeszközei - A Lidl és a Spar saját márkás szortimentjének bemutatásán keresztül
: Bajzáth Nóra Mónika