Paul Bocuse örökségének ismertsége a magyar szakmai körökben
Elmentve itt :
Szerző: | Papp Luca Veronika |
---|---|
További közreműködők: | Tóth Gábor |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | 20. század 2008-as válság 3G 7P modell 8D folyamat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40503 |
Hasonló tételek
Bocuse d'Or és hatása a magyar gasztronómiára
: Horváth Ákos
: Horváth Ákos
Hargita megye épített örökségének turisztikai célú hasznosítása
: Csóti Gabriella
: Csóti Gabriella
A belső-erzsébetvárosi Zsidónegyed örökségének szerepe Budapest turizmusában
: Hajdu Petra
: Hajdu Petra
Tokaj-hegyalja épített örökségének turisztikai jelene és lehetőségei
: Karkus Alexandra
: Karkus Alexandra
A Michelin-jelenség és a Bocuse d’Or hatásai a magyar gasztronómiára
: Horváth Bálint
: Horváth Bálint
Magyar gasztronómia fejlődése és a diákok motivációja a Bocuse d’Or hatására
: Krójer Zsombor
: Krójer Zsombor
A Bocuse d'Or versenysorozat hatása a hazai vendéglátóipari szakmunkásképzésre.
: Tóth Gábor
: Tóth Gábor
Helyi termékek és alapanyagok megjelenése a Bocuse d'Or rendezvényen
: Simon Kinga
: Simon Kinga
A "Gyulai" márka ismertsége, vásárlási szokások
: Barna Enikő
: Barna Enikő
A karibi gasztronómia és ismertsége hazánkban
: Lobenwein Klaudia Enikő
: Lobenwein Klaudia Enikő
A portugál gasztronómia és ismertsége hazánkban
: Takács Kíra
: Takács Kíra
A fine dining ismertsége és elterjedése hazánkban
: Duray András
: Duray András
A Fair Trade mozgalmának és termékeinek ismertsége, megítélése a magyar fogyasztók körében
: Fájer Melinda
: Fájer Melinda
AZ SSC szektor ismertsége a Z generáció körében
: Bosnyák Mária Mónika
: Bosnyák Mária Mónika
A LIDL saját márkás termékeinek ismertsége és kedveltsége
: Zoboki Márk
: Zoboki Márk
Ipar 4.0 megoldások ismertsége a hazai építőiparban
: Mezey Kristóf András
: Mezey Kristóf András
Székelyföld – Kovászna megye – gyógyturisztikai forrásai, és ismertsége külföldön
: Vincze Zsuzsanna Réka
: Vincze Zsuzsanna Réka
A MOL Nyrt.CSR tevékenységének ismertsége a fogyasztók körében
: Zsoldos Boglárka
: Zsoldos Boglárka
A mediterrán konyha népszerűsége és a mediterrán diéta ismertsége
: Wellmann Borbála
: Wellmann Borbála
A FinTech vállalkozások piaci helyzete és szolgáltatásaik ismertsége
: Gyenge Ádám
: Gyenge Ádám
A Geek and Gorgeous online marketing tevékenysége és a márka ismertsége a magyar kozmetikai piacon
: Kovács-Fábián Csilla
: Kovács-Fábián Csilla
A Szekszárdi és a Tokaji borvidék ismertsége idehaza és külföldön
: Gödény Viktória
: Gödény Viktória
Budapesti attrakciók ismertsége a helyiek és a fővárosba látogatók körében
: Csorba Lili
: Csorba Lili
Az influencerek, mint új kommunikációs eszköz ismertsége a fogyasztók körében
: Kalauz Ingrid
: Kalauz Ingrid
Az „Alföldi Garabonciás Kft.” tejtermékek ismertsége és a fogyasztói vélemény.
: Hordós Rajmund
: Hordós Rajmund
A szuvid technológia ismertsége és alkalmazása a zöldségpárlatokban érlelt szürkemarha hátszínnél
: Tani Vivien
: Tani Vivien
Szakmai gyakorlatom a Magyar Posta Zrt.-nél
: Újvári Laura
: Újvári Laura
Szakmai Gyakorlatom
: Molnár Vivien
Megjelent: (2015)
: Molnár Vivien
Megjelent: (2015)
Szakmai gyakorlaton
: Weinémer Ivett
Megjelent: (2015)
: Weinémer Ivett
Megjelent: (2015)
Szakmai gyakorlat
: Mihalovicová Monika
: Mihalovicová Monika
Szakmai Gyakorlat
: Walter Fanni
: Walter Fanni
Szakmai Gyakorlat
: Barta Anita
: Barta Anita
Szakmai Gyakorlatom
: Drenyovszki Norbert
: Drenyovszki Norbert
A hazai csúcsgasztronómiába beszállító termelők fejlődése, különös tekintettel a Bocuse d'Or versenysorozat és a Michelin Guide fokozott magyarországi jelenlétének hatására
: Molnár Vanessza
: Molnár Vanessza
A toszkán borok megítélése és a régió borturizmusának ismertsége a magyarok körében
: Pesti Botond
: Pesti Botond
A Fintech és Insurtech, mint digitális megoldások ismertsége a hazai fogyasztók körében
: Tóth Zsuzsanna
: Tóth Zsuzsanna
A Calvin Klein márka és a hozzá kapcsolt testkép pozitivitás ismertsége Magyarországon
: Pap Viktória
: Pap Viktória
Magyarország ismertsége, imázsa és piaci potenciálja Törökországban, a török lakosság utazási szokásai
: Szekrényessy Anna Emőke
: Szekrényessy Anna Emőke
A Xella Magyarország Kft. Ytong falazóelem márkájának ismertsége és aktuális piaci megítélése
: Barta Csenge Bernadett
: Barta Csenge Bernadett
Szakmai gyakorlatom a La Porta Budapest Kft.-nél
: Papp Klaudia Krisztina
: Papp Klaudia Krisztina
Hasonló tételek
-
Bocuse d'Or és hatása a magyar gasztronómiára
: Horváth Ákos -
Hargita megye épített örökségének turisztikai célú hasznosítása
: Csóti Gabriella -
A belső-erzsébetvárosi Zsidónegyed örökségének szerepe Budapest turizmusában
: Hajdu Petra -
Tokaj-hegyalja épített örökségének turisztikai jelene és lehetőségei
: Karkus Alexandra -
A Michelin-jelenség és a Bocuse d’Or hatásai a magyar gasztronómiára
: Horváth Bálint