Optikai piac és azt befolyásoló tényezők bemutatása és a Noptiker Kft piaci helyzete

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kajári Örs Hunor
További közreműködők: Kovács Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
márkaépítés
márkahűség
márkázás
optikai piac
Porter elemzés
stratégia
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40515

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg40515
005 20220725184559.0
008 220725suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kajári Örs Hunor 
245 1 0 |a Optikai piac és azt befolyásoló tényezők bemutatása és a Noptiker Kft piaci helyzete  |c Kajári Örs Hunor  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban a gyógyászati segédeszköz piac egy speciális területét, az optikai szegmenst és annak sajátosságait kívánom bemutatni egy magyarországi nagykereskedő és gyártó cégen keresztül. Ebben kitérek a stratégiákra és a márkázásra is, mind elméleti, mind gyakorlati szinten. A saját kutatásom 3 részből épült fel, kettő kérdőívből és egy mélyinterjús szakaszból. A kutatásomban megvizsgáltam, hogy a fogyasztóknak milyen vásárlási szokásaik vannak, mekkora a márka ismeretük, viszonyuk a márkához, ezen felül, hogy mennyire tájékozottak, mennyire hoznak meg önálló döntéseket. A második kérdőívemben az optikákat kérdeztem hirdetési szokásaikról, mennyire vannak jelen az online térben, illetve terveznek-e ilyen irányú fejlesztéseket. Az optikákkal folyatatott mélyinterjúim célja az volt, hogy megértsem a piac működését, erőviszonyok alakulását, valamint azt, hogy az optikák milyen támogatásokat élveznek beszállítóiktól. 
695 |a 7P modell 
695 |a márkaépítés 
695 |a márkahűség 
695 |a márkázás 
695 |a optikai piac 
695 |a Porter elemzés 
695 |a stratégia 
695 |a SWOT-elemzés 
700 1 |a Kovács Dr. András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40515/1/Szakdolgozat_%20Kaj%C3%A1ri%20_%C3%96rs_Hunor_V5.pdf  |z Dokumentum-elérés