A social média jelentősége a vidéki gasztroturizmusban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kertész Lilla
További közreműködők: Sipos Erika
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Bori Mami étterem
gasztroturizmus
közösségi média
marketing
Social Média
vidéki gasztroturizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40518
Leíró adatok
Kivonat:Összefoglalás  A szakdolgozatom témája, a gasztronómia és a social média közel áll hozzám, mint ezt már a bevezetésben is kifejtettem. A kutatásom során rájöttem, hogy a social médiának hatalmas jelentősége van a vidéki gasztroturizmusban résztvevő vállalkozások marketing koncepciójának kiépítésében. A mai világban elengedhetetlen, hogy a vendéglátó vállalkozások legyenek jelen a különböző online felületeken. A szakdolgozatomban megvizsgáltam és kifejtettem egy konkrét vállalkozás marketingjén keresztül, hogy milyen előnyei és hátrányai vannak a social média alkalmazásának. A kutatásomban segítségemre volt Sándor Béla a Bori Mami étterem társtulajdonosa és marketing menedzsere és Szauer Judit marketing szakember. A velük elkészített mélyinterjúk alapján számos, a témában felvetett kérdésre választ kaptam.