A social média jelentősége a vidéki gasztroturizmusban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kertész Lilla
További közreműködők: Sipos Erika
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Bori Mami étterem
gasztroturizmus
közösségi média
marketing
Social Média
vidéki gasztroturizmus
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40518

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg40518
005 20220725184640.0
008 220725suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kertész Lilla 
245 1 2 |a A social média jelentősége a vidéki gasztroturizmusban  |c Kertész Lilla  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Összefoglalás  A szakdolgozatom témája, a gasztronómia és a social média közel áll hozzám, mint ezt már a bevezetésben is kifejtettem. A kutatásom során rájöttem, hogy a social médiának hatalmas jelentősége van a vidéki gasztroturizmusban résztvevő vállalkozások marketing koncepciójának kiépítésében. A mai világban elengedhetetlen, hogy a vendéglátó vállalkozások legyenek jelen a különböző online felületeken. A szakdolgozatomban megvizsgáltam és kifejtettem egy konkrét vállalkozás marketingjén keresztül, hogy milyen előnyei és hátrányai vannak a social média alkalmazásának. A kutatásomban segítségemre volt Sándor Béla a Bori Mami étterem társtulajdonosa és marketing menedzsere és Szauer Judit marketing szakember. A velük elkészített mélyinterjúk alapján számos, a témában felvetett kérdésre választ kaptam. 
695 |a Bori Mami étterem 
695 |a gasztroturizmus 
695 |a közösségi média 
695 |a marketing 
695 |a Social Média 
695 |a vidéki gasztroturizmus 
700 1 |a Sipos Erika  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40518/1/Kert%C3%A9sz_Lilla_szakdolgozat_PDF.pdf  |z Dokumentum-elérés