"Meglepően gyengéd párosítás" A Milka&LU és Milka&TUC csokolédé bevezetőkampánya
Elmentve itt :
Szerző: | Szarka Viktória |
---|---|
További közreműködők: | Kopcsay Dr. László |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Milka Csokoládé bevezetőkampány kekszes párosítás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4052 |
Hasonló tételek
A Milka marketingstratégiája és magyarországi fogyasztása
: Dani Patrik
: Dani Patrik
A Milka csokoládé marketingkommunikációs tevékenysége és annak elemzése
: Juhász Nóra
: Juhász Nóra
A Milka Dark Milk bevezetésének körülményei és sikerességének elemzése
: Szele Réka Erzsébet
: Szele Réka Erzsébet
Az érzelmek szerepe a marketingben, avagy a szeretetmárkák bemutatása a Milka példáján keresztül
: Magdus Andrea
: Magdus Andrea
Egy vállalat gyenge pontjainak feltárása
: Gyapjas István
: Gyapjas István
Az éves költségvetési terv elkészítése az LuK Savaria Kft-nél
: Kiss Patrícia Martina
: Kiss Patrícia Martina
Egy vállalkozás információs rendszerének vizsgálata, ’gyenge pontjainak’ a feltárása.
: Egyed Dávid
: Egyed Dávid
A bukott vagy gyenge állam fogalmának körülhatárolása Szomália tükrében
: Szabó Ádám János
: Szabó Ádám János
A vállalkozás mérleg-és eredmény-kimutatásának elemzése, gyenge pontjának feltárása
: Tornai Dzsenifer
: Tornai Dzsenifer
Egy vállalkozás információs rendszerének a vizsgálata, gyenge pontjainak a feltárása
: Kovácsi Nikolett
: Kovácsi Nikolett
A LuK Savaria Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének elemzése a 2013. év beszámolójának adatai alapján
: Gángó Alexandra
: Gángó Alexandra
Pénzügyi pozíció megítélésének lehetőségei és gyenge pontjai az éves beszámoló adatai alapján
: Pilisi Endre
: Pilisi Endre
Elméleti áttekintés az információs rendszerekről, vállalatirányítási rendszerekről, illetve a Rendőrségnél használt ügyviteli rendszer bemutatása, gyenge pontjainak feltárása
: Belovári Róbert
: Belovári Róbert
Gazdasági, környezeti és ökológiai szempontból fenntartható vízparti turizmus a Földközi-tenger térségében
: Szarka Krisztina
: Szarka Krisztina
Tevékenység alapú költségszámítási rendszerek jelentőségei és hatásai egy vállalat életében –Az Önköltség meghatározásának problémaköre a Johnson Controls Mezőlak KFT-nél
: Szarka Balázs
: Szarka Balázs
A kreativitás-elmélet
: Szarka Dániel
: Szarka Dániel
A kisvállalkozás élete Magyarországon
: Szarka Tamás
: Szarka Tamás
A home office, mint a jövő munkavégzési formája? - A COVID-19 járvány következtében történt home office- ra való átállás hatása a munkavégzésre egy magyarországi multinacionális vállalat példája alapján
: Szarka Ádám
: Szarka Ádám
A gazdasági szervezetek statisztikai elemzése a Központi Statisztikai Hivatal Gazdasági Szervezetek Regisztere (GSzR) alapján
: Szarka Linda
: Szarka Linda
A T-Systems Magyarország Zrt. értékesítési folyamatának elemzése
: Szarka Daniella
: Szarka Daniella
Online marketingkommunikáció megvalósítása a MÁV-START marketingstratégiájában
: Szarka Péter
: Szarka Péter
A Continental Hungaria Kft. piaci helyzetének bemutatása, gazdálkodásának pénzügyi elemzése
: Szarka Lászlóné
: Szarka Lászlóné
Testmozgás időskorban
: Szarka Balázs
: Szarka Balázs
Családi vállalkozások
: Szarka Szilvia
: Szarka Szilvia
Celebbotrányok kríziskommunikációja
: Szarka Kincső
: Szarka Kincső
Can the Future be Vegan?
: Szarka Dorottya
: Szarka Dorottya
A válás lehetséges okai és hatásai
: Szarka Csenge Lea
: Szarka Csenge Lea
A Strukturális Alapok –különös tekintettel az Európai Szociális Alap- felhasználásának eredményei és intézményrendszere Magyarországon
: Horváthné Szarka Krisztina
: Horváthné Szarka Krisztina
Agilis módszerek a szoftverfejlesztésben
: Szarka Norbert Tamás
: Szarka Norbert Tamás
A diverzitás menedzsment megvalósulásának vizsgálata a nemek tekintetében, különös tekintettel az IT szektorra
: Szarka Ildikó Dóra
: Szarka Ildikó Dóra
A Szekszárdi és a Tokaji borvidék ismertsége idehaza és külföldön
: Gödény Viktória
: Gödény Viktória
A Sharing Economy és a Turizmus Airbnb és a Vendégfogadás
: Rácz Viktória
: Rácz Viktória
A bér és béren kívüli juttatások elemzése és szerepe a motiváció kialakításában
: Geszler Viktória
: Geszler Viktória
A CSOK és egyéb hitelkérelmek összeállítása és a hiteladminisztráció folyamata Partner fiókban
: Varga Viktória
: Varga Viktória
A bankválasztás és a számlanyitás mechanikája
: Berecz Viktória
: Berecz Viktória
A Könyvvizsgálat folyamata és a szakma jövőbeni alakulása egyes botrányok és a digitalizáció hatására
: Sitery Viktória
: Sitery Viktória
E-kereskedelem és a webáruházak
: Szabó Viktória
: Szabó Viktória
Fenntarthatóság, mint marketing eszköz, és a fogyasztói attitűdök vizsgálata a CSR és a greenwashing kapcsán
: Ménesi Viktória
: Ménesi Viktória
Válságkezelés és válságból való kilábalás a balti államokban. Hasonlóságok és különbségek.
: Mucsi Viktória
: Mucsi Viktória
A Szőke és Társai Kft. online és offline marketing tevékenységeinek bemutatása
: Merza Viktória
: Merza Viktória
Hasonló tételek
-
A Milka marketingstratégiája és magyarországi fogyasztása
: Dani Patrik -
A Milka csokoládé marketingkommunikációs tevékenysége és annak elemzése
: Juhász Nóra -
A Milka Dark Milk bevezetésének körülményei és sikerességének elemzése
: Szele Réka Erzsébet -
Az érzelmek szerepe a marketingben, avagy a szeretetmárkák bemutatása a Milka példáján keresztül
: Magdus Andrea -
Egy vállalat gyenge pontjainak feltárása
: Gyapjas István