Digitális történetmesélés az Unicumnál

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bicskei Magdolna
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Kulcsszavak:marketing
marketingkommunikáció
reklám
történetmesélés
Unicum
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40534
Leíró adatok
Kivonat:A dolgozatom fő témája a digitális történetmesélés, mint marketingkommunikációs eszköz. Először szakirodalom áttekintésével elemzem, hogy pontosan mit is jelent a marketing, a marketingkommunikáció, a digitális történetelemzés, majd a social media marketingre is kitérek. A gyakorlati részt egy cég segítségével viszem végig, az Unicum Zwack Nyrt.-vel, akik az egyik fő marketingkommunikációs eszközük a digitális történetmesélés. Egy televíziós és egy online reklámjukat elemzem, majd összehasonlítom a kettő tulajdonságait. A végén szót ejtek az összes social media platformjukról és összefoglalom a leírtakat, majd javaslatokat teszek a fejlesztésükre.