Digitális történetmesélés az Unicumnál

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bicskei Magdolna
További közreműködők: Papp dr. Vanda
Kulcsszavak:marketing
marketingkommunikáció
reklám
történetmesélés
Unicum
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40534

MARC

LEADER 00000nnm a2200000 i 4500
001 dolg40534
005 20220725185150.0
008 220725suuuu hu o 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bicskei Magdolna 
245 1 0 |a Digitális történetmesélés az Unicumnál  |c Bicskei Magdolna  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozatom fő témája a digitális történetmesélés, mint marketingkommunikációs eszköz. Először szakirodalom áttekintésével elemzem, hogy pontosan mit is jelent a marketing, a marketingkommunikáció, a digitális történetelemzés, majd a social media marketingre is kitérek. A gyakorlati részt egy cég segítségével viszem végig, az Unicum Zwack Nyrt.-vel, akik az egyik fő marketingkommunikációs eszközük a digitális történetmesélés. Egy televíziós és egy online reklámjukat elemzem, majd összehasonlítom a kettő tulajdonságait. A végén szót ejtek az összes social media platformjukról és összefoglalom a leírtakat, majd javaslatokat teszek a fejlesztésükre. 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a reklám 
695 |a történetmesélés 
695 |a Unicum 
700 1 |a Papp dr. Vanda  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40534/1/Digit%C3%A1lis%20t%C3%B6rt%C3%A9netmes%C3%A9l%C3%A9s%20az%20Unicumn%C3%A1l.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40534/2/Digit%C3%A1lis%20t%C3%B6rt%C3%A9netmes%C3%A9l%C3%A9s%20az%20Unicumn%C3%A1l.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40534/3/Digit%C3%A1lis%20t%C3%B6rt%C3%A9netmes%C3%A9l%C3%A9s%20az%20Unicumn%C3%A1l.pdf  |z Dokumentum-elérés