A magyar energiaital piac bemutatása a Red Bull marketing tevékenységén keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Horváth András István |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Megjelent: |
2013
|
Kulcsszavak: | Marketingkutatás Marketing-mix Marketingstratégia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40543 |
Hasonló tételek
Eseménymarketing bemutatása a Red Bull marketingtevékenységén keresztül
: Lakner Csenge
: Lakner Csenge
A Red Bull Labdarúgócsapatainak Brandépítése
: Hegedűs Patrik
: Hegedűs Patrik
A Red Bull megjelenése a kereskedelemben.
: Boros Péter
: Boros Péter
Corporate marketing strategy and pricing from Red Bull’s perspective
: Németh Petra Gabriella
: Németh Petra Gabriella
A Red Bull online megjelenése és tevékenysége
: Megyik Enikő
: Megyik Enikő
Analysis of sports marketing and sponsorship activities – Red Bull Hungary Ltd.
: Repa Orsolya
: Repa Orsolya
A Red Bull globális és lokális marketingstratégiájának elemzése
: Mika Vivien
: Mika Vivien
A Red Bull limitált szériás energiaitalának környezetbarát megsemmisítése.
: Molnár Patrícia
: Molnár Patrícia
A Red Bull limitált nyári szériás energiaitalának környezetbarát megsemmisítése.
: Molnár Patrícia
: Molnár Patrícia
A Red Bull Hungária Kft. pénzügyi tervének összeállítási folyamata
: Barabás Laura
: Barabás Laura
A RedBull marketingkommunikációjának vizsgálata az extrém sportok területén
: Réti Rafael
: Réti Rafael
Red Bull Air Race World Series technical regulations ; Visszaszámlálás: a 2010-es büdzsé tervezete : fordítás
: Hajdu Edit
: Hajdu Edit
A Red Bull Air Race országimázsra és turizmusra gyakorolt hatása
: Erdős Dóra
: Erdős Dóra
Az egyetlen márka, ami szárnyakat ad - A Red Bull marketingstratégiája
: Nyul Andrea
: Nyul Andrea
Red Bull rendezvények érvényesülése külföldön az anya országban és Magyarországon
: Repei Júlia
: Repei Júlia
Pilvax, Red Bull, A Szavak Forradalma Egy marketingkommunikációs eszköz hatása a magyar kultúrára
: Horogh Zoltán
: Horogh Zoltán
A Red Bull marketingstratégiája és az SBM rendszer egyetemistákra gyakorolt hatása
: Takács Péter
: Takács Péter
A közösségi média szárnyakat ad, avagy a Red Bull közösségi média stratégiája
: Inhaizer Tamás Péter
: Inhaizer Tamás Péter
A Red Bull Hungária Kereskedelmi Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének elemzése a vállalkozás éves beszámolói alapján
: Huják Gergő Boáz
: Huják Gergő Boáz
WATT ENERGIAITAL MARKETINGSTRATÉGIÁJÁNAK ELŐKÉSZÍTÉSE
: Nagy Krisztina
: Nagy Krisztina
Rendezvényszervezés bemutatása egy kisvendéglő tevékenységén keresztül
: Gulyás Gréta
: Gulyás Gréta
Márkaépítés és márkaaktivitás a Burn energiaital példáján keresztül
: Kisházi Anna
: Kisházi Anna
A PR szerepe a HELL A.I. energiaital bevezetésében
: Horváth Zsanett
: Horváth Zsanett
A sportágfejlesztés lehetőségei és eszközei a Magyar Labdarúgó Szövetség marketing tevékenységén keresztül
: Tóvaj Kristóf
: Tóvaj Kristóf
Nemzetközi konferenciák szervezésének bemutatása a GLC tevékenységén keresztül
: Szitás Daniella
: Szitás Daniella
Kiállítás szervezés bemutatása a Promo Kft. tevékenységén keresztül
: Bárdos Dalma
: Bárdos Dalma
Fogyasztói magatartás rejtelmei a hazai energiaital piacon
: Kormány Laura Viktória
: Kormány Laura Viktória
A magyar labdarúgó mérkőzések nézőszámaival kapcsolatos kihívások, valamint lehetséges növekedés marketing tevékenységen keresztül
: Andó Benedek
: Andó Benedek
Az influenszer- és celebritásmarketing hitelességalapú vizsgálata a Hell energiaital példáján keresztül
: Rövid Beatrix Alexandra
: Rövid Beatrix Alexandra
A Monster energiaital marketingstratégiája a The Doctor íz bevezetésénél
: Höflinger Jennifer
: Höflinger Jennifer
Marketing mix elemeinek vizsgálata a Gyöngyösi Tourinform Iroda tevékenységén keresztül
: Lovász Hajnalka
: Lovász Hajnalka
Marketing a Facebookon gyakorlatának bemutatása a UPC Magyarország tevékenységén kereszül
: Juszt Fanni
: Juszt Fanni
Belső ellenőrzés rendszerének bemutatása egy tankerületi központ tevékenységén keresztül
: Szabó Sándor
: Szabó Sándor
Az energiaital differenciálódása az elmúlt 5 évben Magyarországon
: Lódi Péter
: Lódi Péter
A fenntartható marketing hatékonyságának vizsgálata a Vinted online piactér tevékenységén keresztül
: Dobos Panna Zsuzsanna
: Dobos Panna Zsuzsanna
A direkt marketing alkalmazási lehetőségeinek bemutatása egy építőipari vállalkozás, a Kámea Consult Kft. tevékenységén keresztül
: Tomopulosz Athina
Megjelent: (2012)
: Tomopulosz Athina
Megjelent: (2012)
A konferenciaszervezés folyamatának bemutatása a Global Leading Conferences Kft. tevékenységén keresztül
: Gyurkó Gréta
: Gyurkó Gréta
Az olasz-magyar kulturális kapcsolatok alakulása az Olasz Kultúrintézet tevékenységén keresztül
: Tóth Boglárka
: Tóth Boglárka
Az arizonai Red Rock Country turizmusának jellemzői és sajátosságai
: Szekér Mátyás István
: Szekér Mátyás István
A számviteli törvény és a társasági adó kapcsolatának bemutatása a Magyar Turizmus ZRT tevékenységén keresztül
: Suhajda Viktória
: Suhajda Viktória
Hasonló tételek
-
Eseménymarketing bemutatása a Red Bull marketingtevékenységén keresztül
: Lakner Csenge -
A Red Bull Labdarúgócsapatainak Brandépítése
: Hegedűs Patrik -
A Red Bull megjelenése a kereskedelemben.
: Boros Péter -
Corporate marketing strategy and pricing from Red Bull’s perspective
: Németh Petra Gabriella -
A Red Bull online megjelenése és tevékenysége
: Megyik Enikő