Egy új mobilszolgáltató piacra lépésének marketingstratégiája - A UPC Magyarország mobil szolgáltatásának bevezetése
Saved in:
Main Author: | Leskó Dalma |
---|---|
Other Authors: | Szántó Dr. Szilvia |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Marketing Marketingstratégia UPC Magyarország Telekommunikáció Mobil |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/4055 |
Similar Items
Fogyasztói elégedettség és lojalitás T-Mobile mobilszolgáltató esetében
: Móricz Ádám Zsolt
: Móricz Ádám Zsolt
UPC Magyarország
: Szomszéd Izabella
: Szomszéd Izabella
A diszkont légitársaságok piacra lépésének hatásai a charter piacra
: Kővágó Eszter
: Kővágó Eszter
A Noire Kft. alapítása és piaci bevezetése - Egy magyar ruhatervező piacra lépésének stratégiája
: Pásztor Eszter Laura
: Pásztor Eszter Laura
Egy hazai kis- és középvállalkozás országos piacra lépésének folyamata
: Szalai György
: Szalai György
A Magyar Telekom lakossági IT szolgáltatásának bevezetése
: Szalai Eszter
: Szalai Eszter
A Petit Mignon vállalkozás online piacra lépésének üzleti terve
: Ostoróczky Boglárka
: Ostoróczky Boglárka
"Happy Or Not" – Finn innovatív vevőelégedettség-mérő rendszer hazai piacra lépésének elemzése
: Somogyi Dániel
: Somogyi Dániel
Brandépítés a magyarországi Telenor mobilszolgáltató esettanulmánya alapján
: Hegedüs Adrienn
: Hegedüs Adrienn
Új termék bevezetése növekvő piacra
: Czobor Norbert
: Czobor Norbert
A UPC Magyarország Kft. konkurenciájának elemzése
: Bagosi Viktória
: Bagosi Viktória
Távfelügyelet adatkapcsolati szolgáltatásának felügyelete
: Szabó Richárd
: Szabó Richárd
A Flowell csoport új mérnöki szolgáltatásának piaci bevezetése az alkalmazható marketing módszerek és eszközök tükrében
: Veszelszki Csaba
Published: (2013)
: Veszelszki Csaba
Published: (2013)
Új termék bevezetése a magyar kozmetikai piacra
: Cseke Dávid
: Cseke Dávid
Egy új biztosítási termék bevezetése a magyarországi bankbiztosítási piacra
: Gáspár Krisztina
: Gáspár Krisztina
A vállalatok tőzsdére lépésének folyamata
: Kontos Gábor Norbert
: Kontos Gábor Norbert
Egy új, a kólás ízesítésű alkoholos sör bevezetése a piacra
: Kristóf Renátó
: Kristóf Renátó
A Book Your Dream Wedding magyar piacra lépésének és marketing tevékenységének elemzése kitekintéssel a környezetvédelemre
: Odler Axel
: Odler Axel
A távmunka hatékonyságának feltérképezése a UPC Magyarország KFt. szemszögéből
: Tóth Adrienn
: Tóth Adrienn
Új termék bevezetése az FMCG piacra - AdeZ
: Bárdossy Flóra Luca
: Bárdossy Flóra Luca
Hotel Moments piacra lépése és marketingstratégiája
: Darázs Viola
: Darázs Viola
Egy új elektronikai cikk bevezetése a piacra a Samsung Electronics esetében
: Pintér Dániel
: Pintér Dániel
Értékesítési technikák használatának elemzése egy piacvezető terméknél a UPC Magyarország Kft.-nél
: Dira Zsanett
: Dira Zsanett
Marketing a Facebookon gyakorlatának bemutatása a UPC Magyarország tevékenységén kereszül
: Juszt Fanni
: Juszt Fanni
A UPC Magyarország Kft. marketing tevékenységének bemutatása a márkamegújítás szempontjából
: Redele Szabina Emese
: Redele Szabina Emese
Egy Budapesten nyíló cukrászda üzleti tervének elkészítése, kiemelt hangsúlyt fektetve a turisztikai vállalkozások piacra lépésének, működésének feltételeire és ellenőrzésükre
: Somogyi Eszter
: Somogyi Eszter
A magyar kkv-k külpiacra lépésének elősegítése
: Fehér Andrea
Published: (2013)
: Fehér Andrea
Published: (2013)
Új ruházati márka bevezetése a magyar piacra és márkaépítési folyamatai
: Kutak Balázs Attila
: Kutak Balázs Attila
Together We Grow? A UPC Magyarország Kft. és a Vodafone Magyarország Zrt. összeolvadásának bemutatása
: Bálint Emese Magdolna
: Bálint Emese Magdolna
Mobile Device Management Rendszer Bevezetése
: Szakács Dávid
: Szakács Dávid
A virtuális mobilszolgáltatók marketingstratégiája-a Tesco Mobile példáján keresztül
: Kozma Bernadett
Published: (2013)
: Kozma Bernadett
Published: (2013)
Egy új étrend-kiegészítő termék marketingstratégiája
: Csordás István
: Csordás István
Cukrászipari sütőkemencéket gyártó hazai mikrovállalkozás külpiacra lépésének kihívásai
: Szabó Dániel
: Szabó Dániel
Okosétel bevezetése a magyar piacra
: Varga Eszter Anna
: Varga Eszter Anna
Ügyfélszolgálati kommunikáció a UPC Magyarország Kft-nél- a kompetenciák és a személyiség szerepe
: Patyi Bernadett
: Patyi Bernadett
A távközlési ágazat elemzése a UPC Magyarország Kft. tükrében 2010 és 2015 között
: Ótott Kristóf Miklós
: Ótott Kristóf Miklós
Az elektronikus kereskedelem bemutatása a UPC példáján keresztül
: Juhos Szabina
: Juhos Szabina
Összeolvadás, mint innováció a Vodafone és UPC esetén
: Franyó Bettina Sixtin
: Franyó Bettina Sixtin
A Magyar Telekom Nyrt. lineáris televíziószolgáltatásának, valamint SVOD szolgáltatásának marketingje
: Bagosi Viktória
: Bagosi Viktória
A Hoya Vision Care Company új terméke, a Yuniku bevezetése az optikai piacra
: Huják Kevin
: Huják Kevin
Similar Items
-
Fogyasztói elégedettség és lojalitás T-Mobile mobilszolgáltató esetében
: Móricz Ádám Zsolt -
UPC Magyarország
: Szomszéd Izabella -
A diszkont légitársaságok piacra lépésének hatásai a charter piacra
: Kővágó Eszter -
A Noire Kft. alapítása és piaci bevezetése - Egy magyar ruhatervező piacra lépésének stratégiája
: Pásztor Eszter Laura -
Egy hazai kis- és középvállalkozás országos piacra lépésének folyamata
: Szalai György