A közösségi vásárlói oldalak sikerességét meghatározó tényezők Magyarországon
Saved in:
Main Author: | Koreck Ferenc |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Published: |
2013
|
Kulcsszavak: | Közösségi vásárlás Fogyasztói magatartás Marketingkommunikáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40567 |
Similar Items
A vendéglátóipari kisvállalkozások sikerességét gátló tényezők vizsgálata
: Bocska Edit
: Bocska Edit
Egy webáruház sikerességét meghatározó tényezők bemutatása a legnagyobb, 100%-ban magyar tulajdonú online kereskedő, a Euronics példáján keresztül
: Kutasi Katalin
: Kutasi Katalin
A közösségi oldalak szerepe az online marketingben
: Gál Máté Péter
: Gál Máté Péter
Diplomás pályakezdő fiatalok bérigényét meghatározó tényezők vizsgálata Magyarországon
: Csató Nikolett
: Csató Nikolett
Közösségi média oldalak, influencer marketing legújabb tendenciái
: Gál Renáta
: Gál Renáta
A manipulált közösségi oldalak hatása a Z generációban
: Türner Fanni
: Türner Fanni
Vendéglátóipari egységek telephelyválasztását meghatározó tényezők vizsgálata
: Kiss Barnabás
: Kiss Barnabás
Közösségi oldalak bemutatása és hatékonysága a Szabó Imre hajszalonnál
: Torma Réka Dóra
: Torma Réka Dóra
Eseménymarketing és közösségi oldalak - a Breier Farm marketingkommunikációjának elemzése
: Harmath Mária
: Harmath Mária
A serdülő korosztály lelki egészségét meghatározó tényezők
: Botkovszky Csilla Tímea
: Botkovszky Csilla Tímea
Családi vállalkozások utódlási döntéseit meghatározó pszichoszociális tényezők
: Bálint Viktória Dorina
: Bálint Viktória Dorina
Közösségi média oldalak használata és előnyei a Specmöbel Bt.-nél.
: Urbán Barbara
: Urbán Barbara
Hazai bankok díj- és jutalékbevételeit meghatározó tényezők vizsgálata
: Horváth Gergő
: Horváth Gergő
Az ügyintézési élményt meghatározó tényezők mérése és értékelése
: Szekeres Csaba
: Szekeres Csaba
Különleges online kereskedelmi oldalak kommunikációja
: Páli Döníz
: Páli Döníz
A serdülő gyermek vendéglátás irányában történő pályaválasztását meghatározó tényezők
: Stumpfhauser Márk
: Stumpfhauser Márk
A női munkavállalók szervezeti elégedettségét és elkötelezettségét meghatározó tényezők
: Al Achraf Dorottya
: Al Achraf Dorottya
Közösségi oldalak szerepe az utazási döntési folyamatban és a fogyasztóra gyakorolt hatása
: Kun Lilla
: Kun Lilla
Összehoznak, vagy megosztanak a közösségi oldalak? Az online kapcsolatépítés előnyei és hátrányai
: Kondás Renáta
: Kondás Renáta
A NYÁK beszerzés, a beszállító OTD mutatóját meghatározó tényezők elemzése
: Litresits Regina
: Litresits Regina
Kulturális különbségek, mint a nemzetközi lehetőségeket meghatározó tényezők a logisztikában
: Kis Tamás
: Kis Tamás
Kategóriamenedzsment és a vásárlói döntést befolyásoló tényezők az üdítőital piacon Magyarországon
: Benson Brigitta
: Benson Brigitta
A magyar lakásingatlan-piacot meghatározó tényezők az elmúlt évek távlatában
: Bokor Kata Veronika
: Bokor Kata Veronika
Az online vásárlói döntési folyamat és az azt befolyásoló tényezők Magyarországon
: Krizsány Ádám
: Krizsány Ádám
A gyűjtőjáratok gazdaságosságát meghatározó tényezők vizsgálata a Waberer's Network Kft. gyakorlatában
: Gurbács Fanni
: Gurbács Fanni
A tanár-diák viszonyt meghatározó tényezők elemzése a tanári szerep szempontjából
: Puha Zoltán
: Puha Zoltán
Felvásárlások finanszírozása - A fizetési módokat meghatározó makrogazdasági tényezők az európai piacon
: Hauber Eszter
: Hauber Eszter
A munkaerő-toborzás és a közösségi média oldalak kapcsolata A Hays Hungary Kft. közösségi médián keresztüli marketingtevékenységének vizsgálata
: Zsiga Vivien
: Zsiga Vivien
Napjaink migrációs potenciálját meghatározó tényezők és a külföldi élet hatásai az egyénre
: Svigruha Eszter
Published: (2013)
: Svigruha Eszter
Published: (2013)
Társkereső oldalak és alkalmazások összehasonlítása a magyar piacon
: Végh Máté
: Végh Máté
A hazai kerékpáros turizmushoz köthető internetes oldalak elemzése
: Koltai Lilla Viktória
: Koltai Lilla Viktória
A közösségi média oldalak és az influenszer marketing hatása a Z, Y és X generáció vonatkozásában
: Rékasi Noémi
: Rékasi Noémi
Alkoholpiaci árakat meghatározó trendek
: Hancz Alexandra
: Hancz Alexandra
A weboldalmarketing tizenkét meghatározó eleme
: Éger Norbert
: Éger Norbert
Vállalkozás szervezeti felépítését meghatározó jellemzők
: Székely Veronika Viola
: Székely Veronika Viola
Magyarország meghatározó gyógyszergyártóinak gazdasági elemzése
: Rákóczi Gergely Máté
: Rákóczi Gergely Máté
A kisvállalkozások helye és szerepe a nemzetgazdaságban. Előtudják-e segíteni az adminisztrációs rutinok a vállalkozás sikerességét?
: Benedek Miklós Zoltán
: Benedek Miklós Zoltán
Felhőalapú szolgáltatások – Hogyan változtatták meg a televíziózást a videómegosztó oldalak?
: Variházy Dóra
: Variházy Dóra
A magyarországi bónuszos/kuponos oldalak üzleti modelljének előnyei és hátrányai
: Hartai Anita
Published: (2013)
: Hartai Anita
Published: (2013)
Kuponos-bónuszos oldalak, mint online marketingeszköz - A Bónusz Brigád sikertörténete -
: Morvai Szabina
: Morvai Szabina
Similar Items
-
A vendéglátóipari kisvállalkozások sikerességét gátló tényezők vizsgálata
: Bocska Edit -
Egy webáruház sikerességét meghatározó tényezők bemutatása a legnagyobb, 100%-ban magyar tulajdonú online kereskedő, a Euronics példáján keresztül
: Kutasi Katalin -
A közösségi oldalak szerepe az online marketingben
: Gál Máté Péter -
Diplomás pályakezdő fiatalok bérigényét meghatározó tényezők vizsgálata Magyarországon
: Csató Nikolett -
Közösségi média oldalak, influencer marketing legújabb tendenciái
: Gál Renáta