A virtuális mobilszolgáltatók marketingstratégiája-a Tesco Mobile példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Kozma Bernadett |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Megjelent: |
2013
|
Kulcsszavak: | Marketingstratégia Mobil távközlés Fogyasztói magatartás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40577 |
Hasonló tételek
A PlayVR Budapest Virtuális Valóság Szórakoztatóközpont marketingstratégiája
: Szentgyörgyi Márton Tamás
: Szentgyörgyi Márton Tamás
Megvalósíthatósági tanulmány egy virtuális panzió példáján keresztül
: Illés Anita
: Illés Anita
A vásárlói magatartás új tendenciáinak bemutatása a Tesco hipermarketek példáján keresztül
: Nagy Dóra
: Nagy Dóra
Tesco PLC részvény értékelése
: Kontra Ottó
: Kontra Ottó
A fogyasztói magatartás bemutatása a Tesco Clubcardon keresztül
: Pap Krisztián
: Pap Krisztián
Egy új mobilszolgáltató piacra lépésének marketingstratégiája - A UPC Magyarország mobil szolgáltatásának bevezetése
: Leskó Dalma
: Leskó Dalma
Innováció a nemzetközi vállalatoknál az ExxonMobil példáján keresztül
: Perlaki Horváth Rèka
: Perlaki Horváth Rèka
Virtuális közösségek a Bulissimo Club bemutatásán keresztül
: Zeke Andrea
: Zeke Andrea
A frissáru marketing kommunikációja a TESCO-nál
: Gergely Kristóf Benedek
: Gergely Kristóf Benedek
A kenyerek értékesítésének sajátosságai a Tesco tevékenységében
: Dede Gergely
: Dede Gergely
A Tesco Rubik hűségprogram integrált kampányának elemzése
: Feller Madeleine
: Feller Madeleine
Vásárló kommunikáció a Tesco online vásárlás folyamatában
: Varga Eszter
: Varga Eszter
A Tesco online értékesítési tevékenységének elemző bemutatása
: Kun Viktória
: Kun Viktória
Webáruház működésének folyamatai a Tesco webáruházán bemutatva
: Pente Patrik
: Pente Patrik
„vásárlás a kanapéról” Tesco Áruház online kereskedelme
: Waszlavszki Józsefné
: Waszlavszki Józsefné
A Tesco fenntarthatósággal kapcsolatos belső kommunikációjának elemzése
: Engel Michaela
: Engel Michaela
Coaching a virtuális világban
: Börzsei Renáta
: Börzsei Renáta
A mesterséges intelligencia hatása az ügyfélélményre a Telekom virtuális asszisztens példáján keresztül bemutatva
: Hűse Ildikó Ida
: Hűse Ildikó Ida
Egy borászati kisvállalkozás marketingstratégiája a Skrabski Pincészet példáján keresztül
: Endrédi Péter
: Endrédi Péter
Magyar nyelvű virtuális asszisztens
: Cserháti Tamás
: Cserháti Tamás
Virtuális valóság az oktatásban.
: Bakos Anikó
: Bakos Anikó
Virtuális tanulási, művelődési környezet
: Muhari Milán
: Muhari Milán
Vezetői szolgáltatások mobil applikációk segítségével
: Berkes Bernadett
: Berkes Bernadett
Az aranybányászattól a virtuális bányászatig
: Körmendi Szilárd
: Körmendi Szilárd
MobilKincstár
: Miloszrdni Nikolett
: Miloszrdni Nikolett
The mobile tourism
: Attaya Blibech Mariem
: Attaya Blibech Mariem
Energiaracionalizáló épületgépészeti beruházás komplex elemzése a TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt. soproni hipermarketén keresztül
: Kerekes Zsolt
: Kerekes Zsolt
Virtuális valóság, vagy valóságos virtualitás?
: Kankulya Péter
: Kankulya Péter
Mobil applikációk értékesítése A mobil applikációk értékesítésének bemutatása
a WhatsApp marketingmenedzsmentjének vizsgálatán keresztül /
: Almásy Mónika Andrea
: Almásy Mónika Andrea
A coaching alkalmazásának lehetőségei a Tesco-Globál Áruházak Zrt-nél
: Frang Rita
: Frang Rita
A női fogyasztók dezodorvásárlási szokásai és termékkihelyezés a Tesco hipermarketekben
: Péter Tamara
: Péter Tamara
Az elektronikus rakodási terv megvalósítása a Tesco gyáli logisztikai központjában
: Balázs András
: Balázs András
Hasonló tételek
-
A PlayVR Budapest Virtuális Valóság Szórakoztatóközpont marketingstratégiája
: Szentgyörgyi Márton Tamás -
Megvalósíthatósági tanulmány egy virtuális panzió példáján keresztül
: Illés Anita -
A vásárlói magatartás új tendenciáinak bemutatása a Tesco hipermarketek példáján keresztül
: Nagy Dóra -
Tesco PLC részvény értékelése
: Kontra Ottó -
A fogyasztói magatartás bemutatása a Tesco Clubcardon keresztül
: Pap Krisztián