Protokoll a szállodában - A Danubius Hotel Gellért példáján keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Mervai Nóra |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Megjelent: |
2013
|
Kulcsszavak: | Szállodamarketing Protokoll Minőségbiztosítás Panaszkezelés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40601 |
Hasonló tételek
A Danubius Hotel Gellért**** marketingstratégiájának elemzése
: Molnár Viktória
: Molnár Viktória
A Danubius Hotel Gellért SWOT-elemzése
: Tátrai Miklós
: Tátrai Miklós
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté
: Szűcs László Máté
A Danubius Hotel Gellért housekeeping részlegének komplex elemzése
: Mészáros Rita
: Mészáros Rita
Rugalmas árpolitika a szállodaiparban és a Revenue Menedzsment gyakorlata a Danubius Hotel Gellért példáján keresztül
: Szeles Anita Nóra
: Szeles Anita Nóra
Szálloda és gyógyfürdő együttműködése a Danubius Hotel Gellért mintája alapján
: Vereb Vivien
: Vereb Vivien
A Front Office rendszerének összehasonlító elemzése a Danubius Hotel Gellért és a Museum Hotel Budapest szállodák példáján keresztül
: Pintér Márta
: Pintér Márta
A housekeeping kapcsolattartása a Danubius Hotel Astoria Szállodában
: Földváriné Schvéger Ágnes Éva
: Földváriné Schvéger Ágnes Éva
A Danubius Hotel Gellért étlap, itallap elemzése, a választék szakszerű csoportosítása, sorrendje
: Tamási Bettina
: Tamási Bettina
A House keeping tevékenység bemutatása, elemzése, értékelése a Danubius Hotel Gellért szállodán belül
: Kovács Letícia
: Kovács Letícia
The role of revenue management in the optimization of revenues, interrelation among strategies and tactics in the hotel salesmanship based on Danubius Hotel Gellért
: Thurzó Anett
: Thurzó Anett
A borok megjelenése a Danubius Hotel Gellért itallapján, valamint a borok és ételek párosítása
: Veres Vivien
: Veres Vivien
A Corinthia Hotel Budapest szállodában előforduló etikett és protokoll elvárások komplex vizsgálata
: Fodor Csilla
: Fodor Csilla
Szállodában előforduló kommunikációs helyzetek és protokoll elvárások az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Kiss Katalin
: Kiss Katalin
A HOUSEKEEPING TEVÉKENYSÉGÉNEK BEMUTATÁSA, ELEMZÉSE, a KIALAKULT PANDEMIA HELYZET KEZELÉSE a DANUBIUS HOTEL GELLÉRT SZÁLLODÁN BELÜL
: Kovács Letícia Eszter
: Kovács Letícia Eszter
A szállodában előforduló kommunikációs helyzetek, protokoll elvárások és problémakezelés az InterContinental Budapest példáján keresztül
: Neumark Lídia Sarolta
: Neumark Lídia Sarolta
Egy magyar és egy ausztriai létesítmény összehasonlító elemzése / A Danubius Gellért Hotel és a Kirchenwirt Gasthof összehasonlító elemzése
: Maár Luca
: Maár Luca
A Danubius Hotels Group marketing stratégiája bemutatva a Hotel Regent's Park példáján keresztül
: Papp Éva Marianna
: Papp Éva Marianna
Innovatív Online Megoldások a Marketingkommunikációban a Danubius Hotels Zrt. Példáján Keresztül
: Szabó Ágnes
: Szabó Ágnes
A bankett tevékenység folyamatának bemutatása és a vendégelégedettség elemzése a Danubius Hotel Flamenco példáján keresztül
: Völgyesi Nóra
: Völgyesi Nóra
Danubius Hotel szállodalánc működése konkrét példákon keresztül
: Kokavecz Petra
: Kokavecz Petra
AZ NH SZÁLLODÁBAN ELŐFORDULÓ KOMMUNIKÁCIÓS HELYZETEK, ETIKETT ÉS PROTOKOLL ELVÁRÁSOK KOMPLEX VIZSGÁLATA
: Jakab Katalin
: Jakab Katalin
Brandek jelentősége és versenyelőnye a szállodaiparban a Danubius Hotels Group példáján keresztül
: Lakner Anikó
: Lakner Anikó
Ösztönzésmenedzsment a Danubius Hotels szállodavállalatnál a Radisson Blu Béke Szálloda példáján keresztül
: Fodor Ivett
: Fodor Ivett
A százéves Gellért Szálló megújulása
: Pintér Márta
: Pintér Márta
Panaszszituáció kezelése a Gellért Hotelben
: Antalka Szilvia
: Antalka Szilvia
A megújult Danubius Hotel Helia
: Ondrovics Elvira
: Ondrovics Elvira
A Danubius Hotel Hélia arculatváltozása
: Török Rozália
: Török Rozália
Danubius Hotel Helia profil váltása
: Szlovenszki Boglárka
: Szlovenszki Boglárka
Employer Branding azaz a Munkáltatói Brand bemutatása a Danubius Hotels Group példáján keresztül
: Csarnai Alexandra Hajnalka
: Csarnai Alexandra Hajnalka
A fürdőüzemeltetés jellegzetességei és a kapcsolódó szálláshely jelentősége a Szt. Gellért Gyógyfürdő példáján keresztül
: Kerschner Kamilla
: Kerschner Kamilla
Humánerőforrás-kezelés a Danubius hotel Gellértben
: Varsányi Márk
: Varsányi Márk
Szállodák fenntartható fejlődése és az azt akadályozó tényezők a Danubius Hotel Helia példáján keresztül
: Petruska Réka
: Petruska Réka
Rendezvényszervezés a Hotel Stáció Wellness & Conference Szállodában
: Vicze Fanni Patrícia
: Vicze Fanni Patrícia
A KONFERENCIASZÁLLODÁK, MINT TURISZTIKAI ATTRAKCIÓK MAGYARORSZÁGON A HOTEL HUNGÁRIA CITY CENTER ÉS A DANUBIUS HOTEL ARENA PÉLDÁJÁN KERESZTÜL
: Juhász Rebeka
: Juhász Rebeka
Panaszkezelés a Housekeepingen a Danubius Hotel Arénában
: Szücs Henrietta
: Szücs Henrietta
Hasonló tételek
-
A Danubius Hotel Gellért**** marketingstratégiájának elemzése
: Molnár Viktória -
A Danubius Hotel Gellért SWOT-elemzése
: Tátrai Miklós -
Danubius Hotel Gellért front office tevékenysége
: Szűcs László Máté -
A Danubius Hotel Gellért housekeeping részlegének komplex elemzése
: Mészáros Rita -
Rugalmas árpolitika a szállodaiparban és a Revenue Menedzsment gyakorlata a Danubius Hotel Gellért példáján keresztül
: Szeles Anita Nóra