A vásárló instore Az instore eszközök és a vásárlói döntések kapcsolata
Elmentve itt :
Szerző: | Milei Anna |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Megjelent: |
2013
|
Kulcsszavak: | In-store marketing Vásárlói szokások Hatásvizsgálat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40607 |
Hasonló tételek
A Lauritzen Instore Holding Zrt. BTL marketingjének elemzése
: Kedves Adrienn
: Kedves Adrienn
A trade marketing kampányok jelentősége – fókuszban az instore kihelyezések
: Hollik Viktória
: Hollik Viktória
Vásárló kommunikáció a Tesco online vásárlás folyamatában
: Varga Eszter
: Varga Eszter
Nők a hipermarketekben Az instore marketing hatása a nők vásárlói magatartására az FMCG szektorban
: Koroknai Martina
: Koroknai Martina
A globális Amazont vagy az ismert magyar online áruházakat választja a hazai vásárló?
: Vass Bálint
: Vass Bálint
A globális Amazont vagy az ismert magyar online áruházakat választja a hazai vásárló?
: Vass Bálint
: Vass Bálint
Vásárlói döntések az elektronikus kereskedelem gyakorlatában
: Takács Eszter
: Takács Eszter
Az e-commerce, mint a kiskereskedelem jövője
: Milei Dániel
: Milei Dániel
A Zalaerdő Zrt. tervezési folyamatai és vagyoni-, pénzügyi-, jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Milei Tünde
: Milei Tünde
A Karmazsin Tanácsadó Kft. éves beszámolójának vizsgálata, elemzésének módszerei, információtartalmának vállalkozói szintű hasznosítása
: Milei Gabriella
: Milei Gabriella
A budapesti Dürer Kert rendezvényeinek hatása és szerepe, mint a főváros kulturális underground közösségének összefogója.
: Milei Bálint Attila
: Milei Bálint Attila
A modern társadalom reklámcsatornája Az Influencer marketing, avagy a hírnév szerepe a vásárlói döntések befolyásolásában
: Szalay Koppány Péter
: Szalay Koppány Péter
Színházmarketing az online marketingkommunikációs eszközök szerepe a vásárlói döntéshozatalban
: Krizsán Dávid
: Krizsán Dávid
Influenszerek hatása a vásárlói döntéshozatalban
: Császi Anna
: Császi Anna
Vásárlói magatartás vizsgálata az online élelmiszerrendelés piacán
: Matyóka Anna
: Matyóka Anna
Fogyasztói döntések vizsgálata a bio- és a hagyományos kozmetikumok tekintetében
: Székely Anna Emőke
: Székely Anna Emőke
Vásárlási döntések vizsgálata
: Szabolcsi Klaudia
: Szabolcsi Klaudia
Tőkeszerkezeti döntések a gyakorlatban
: Suba Benedek
: Suba Benedek
A vásárlói élmény hatása az impulzusvásárlásra a Zara üzleteiben
: Stohl Anna Gréta
: Stohl Anna Gréta
Tőzsdei befektetési döntések háttere
: Gyüre Zsolt
: Gyüre Zsolt
Az érzelmi intelligencia és a pénzügyi döntések
: Kesjár-Vincze Ráhel Violetta
: Kesjár-Vincze Ráhel Violetta
Pénzügyi kultúra és racionális döntések
: Gólya Olivér
: Gólya Olivér
Innovációs döntések A siker kulcsa
: Andó Júlia Flóra
Megjelent: (2014)
: Andó Júlia Flóra
Megjelent: (2014)
A kormányzati döntések hatása a jelzáloghitelekre
: Dőr Tamás
: Dőr Tamás
Stratégiai döntések optimalizálása játékelméleti módszerekkel
: Mészáros Eszter
: Mészáros Eszter
Pénzügyi döntések magas inflációs környezetben
: Tóth Krisztián
: Tóth Krisztián
Vállalati pénzügyi döntések- esettanulmányok (online)
: Antal Anita
Megjelent: (2015)
: Antal Anita
Megjelent: (2015)
Racionális döntések vizsgálata a fogyasztói társadalomban
: Nagy Orsolya
: Nagy Orsolya
Pénzügyi kultúra és a racionális pénzügyi döntések
: Ferenczik Lilla Zsanett
: Ferenczik Lilla Zsanett
Termékpolitikai döntések az Asso Imballo Kft. esetében
: Bényei Dániel
: Bényei Dániel
Online vásárlói viselkedés
: Tabajdi Lajos
: Tabajdi Lajos
Információ-portfolió kezelés devizapozíciós döntések támogatásához
: Mester Rudolf
: Mester Rudolf
Beruházási döntések a GE Hungary Kft-nél
: Varga Zsófia
: Varga Zsófia
Időskori pénzügyi és befektetési döntések elemzése Magyarországon
: Kristof Ottó
: Kristof Ottó
A kis- és közepes vállalkozások alapításával kapcsolatos döntések
: Ujj Andrea
: Ujj Andrea
Vásárlói magatartás az autóipar piacán
: Keviczky Krisztina
: Keviczky Krisztina
Az influenszerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bernáth Odett
: Bernáth Odett
Az influencermarketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Lenár Péter Ottó
: Lenár Péter Ottó
Generációs különbségek az Infokommunikációs eszközök használatában
: Sándor Anna
: Sándor Anna
Adatkezelés és üzleti intelligencia az értékesítési döntések meghozása során
: Tóth Szilárd
: Tóth Szilárd
Hasonló tételek
-
A Lauritzen Instore Holding Zrt. BTL marketingjének elemzése
: Kedves Adrienn -
A trade marketing kampányok jelentősége – fókuszban az instore kihelyezések
: Hollik Viktória -
Vásárló kommunikáció a Tesco online vásárlás folyamatában
: Varga Eszter -
Nők a hipermarketekben Az instore marketing hatása a nők vásárlói magatartására az FMCG szektorban
: Koroknai Martina -
A globális Amazont vagy az ismert magyar online áruházakat választja a hazai vásárló?
: Vass Bálint