Állatasszisztált fejlesztési módszer, mint innovatív felnőttképzési lehetőség
Saved in:
| Main Author: | |
|---|---|
| Other Authors: | |
| Format: | Thesis |
| Kulcsszavak: | állattan élethosszig tartó tanulás felnőttképzés innováció munkaerőfejlesztés |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40624 |
MARC
| LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | dolg40624 | ||
| 005 | 20220927112052.0 | ||
| 008 | 220913suuuu hu om 000 hun d | ||
| 040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a hu | ||
| 100 | 1 | |a Scháden Dorina | |
| 245 | 1 | 0 | |a Állatasszisztált fejlesztési módszer, mint innovatív felnőttképzési lehetőség |c Scháden Dorina |h [elektronikus dokumentum] |
| 520 | 3 | |a Szakdolgozatomban egy innovatív fejlesztési irányzatot, az állatasszisztált módszertant mutatom be, és azt, hogy ez hogyan illeszthető a vállalati képzés-fejlesztési rendszerekbe, mely területeken alkalmazható sikerrel, milyen pluszt ad a hagyományos képzésekhez és hogy hogyan hat a motivációra, elköteleződésre az ismeretek elsajátítására. Elkezdtem megvizsgálni az innovatív képzési irányzatokat, elsősorban a felnőttképzés területén így ismerkedtem meg az élmény pedagógiával majd pedig ezen területen belül az állatasszisztált módszerrel. Ezen képzési irányzat során az oktatási folyamatban társállatok jelenlétével, részvételével valósul meg a képzés. Szakdolgozatomban átfogó képet adok az állatasszisztált módszertanról és a felnőttképzésbe való illeszkedéséről. Bemutatom, hogyan épül fel egy vállalat képzés-fejlesztési rendszere, milyen nehézségek adódnak a felnőttképzés ezen területén, milyen fejlesztési irányokat tartalmaz a rendszer és ezek közül hol lehet hatékonyan alkalmazni az állatasszisztált módszertant. Kvalitatív kutatásomban olyan szakemberekkel készítettem interjút, akik több éves tapasztalattal rendelkeznek a vállalati felnőttképzés valamint az állatasszisztált képzésekben, hozzájárultak a módszer fejlesztéséhez, vagy saját módszertant dolgoztak ki. Kutatásom fő kérdés felvetése, hogy mennyire hatékonyak az állatok segítségével végzett képzések és mely területeken érdemes alkalmazni ezt a módszert? | |
| 695 | |a állattan | ||
| 695 | |a élethosszig tartó tanulás | ||
| 695 | |a felnőttképzés | ||
| 695 | |a innováció | ||
| 695 | |a munkaerőfejlesztés | ||
| 700 | 1 | |a Keszei Barbara |e ths | |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40624/1/Scha%CC%81den_Dorina_BGE_KVIK_K%C3%B6z%C3%B6ss%C3%A9gszervez%C3%A9s_szakdolgozat.pdf |z Dokumentum-elérés |