A kávézás termékélményének kutatása
Saved in:
Main Author: | Bálint Péter |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Published: |
2013
|
Kulcsszavak: | Kávépiac Termékélmény Kvantitatívkutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40650 |
Similar Items
A kávézás kultúrája, avagy az ital, amely meghódította a világot
: Bakai Boglárka
: Bakai Boglárka
A kávézási szokások, valamint a Covid19 okozta változások az otthoni kávézás és a kávézók tekintetében
: Lakatos Katinka
: Lakatos Katinka
A Vision Express arculatfrissítésének kutatása
: Seprős Dzsenifer
: Seprős Dzsenifer
A KKV szektor hazai bemutatása, finanszírozási lehetőségei, statisztikai kutatása
: Szőke Péter
: Szőke Péter
A digitalizáció hatására megváltozott vásárlási élmények kutatása - a ruhavásárlási szokásokra szűkítve
: Máté Bálint
: Máté Bálint
Családi vállalkozások kutatása a Budapesti Gazdasági Egyetemen
: Radácsi László, et al.
Published: (2022)
: Radácsi László, et al.
Published: (2022)
A márka jelentőségének kutatása a Bosch márka vizsgálatával
: Braun Réka
: Braun Réka
A Zara, mint fast fashion márka sikerességének kutatása
: Kőrösi Mercedes Rita
: Kőrösi Mercedes Rita
A 2012-es felsőoktatási törvényváltozás befolyásoló hatásainak kutatása
: Várkoly Dóra
: Várkoly Dóra
A transzferár-képzés bemutatása és informatikai hátterének kutatása
: Bojtos Réka
: Bojtos Réka
Jövő trendjeinek kutatása a ConceptFlow rendezvényügynökség tapasztalataival
: Tonka Petra
: Tonka Petra
A fast-fashion árnyoldala és a fenntartható divat kutatása
: Visy Letícia
: Visy Letícia
Az Apple márka sikerességének és lojális vevőtáborának oknyomozó kutatása
: Farmosi Dániel
: Farmosi Dániel
Közösségi médiában történő diákmunkákra való toborzás jelentőségének empirikus kutatása
: Horváth Barbara
: Horváth Barbara
A KÖRNYEZETTUDATOS MICE RENDEZVÉNYEK IRÁNTI VÁLLALATI NYITOTTSÁG KUTATÁSA MÉRETKATEGÓRIA SZERINT
: Papp Dávid
: Papp Dávid
A Budapesti Gazdasági Egyetem TDK-val kapcsolatos hallgatói attitűd kutatása
: Vámosi Tamás
: Vámosi Tamás
A Budapesti Gazdasági Egyetem TDK-val kapcsolatos hallgatói attitűd kutatása
: Vámosi Tamás
: Vámosi Tamás
Tejhelyettesítő alternatív termékek hazai választékának, fogyasztói preferenciáinak kutatása Ajánlások a gyártók és a forgalmazók részére /
: Balla Tamás
: Balla Tamás
Vállalati folyamatok átalakítási lehetőségének kutatása az LDI Dimotrans Hungary Kft-nél
: Balatonyi Balázs
: Balatonyi Balázs
Az MI influenszerek online fogyasztói megítélésének, és tartalomgyártókra jelentett fenyegetettségének kutatása
: Faludi Nikolasz Zsolt
: Faludi Nikolasz Zsolt
Női vállalkozások. Vállalkozói hajlandóság kutatása a gazdasági szakos női hallgatók körében Magyarországon
: Kollár Eszter
: Kollár Eszter
A tatai Hotel Gottwald bemutatása, az ott felmerülő problémák kutatása és megoldása.
: Lovas Lilla
: Lovas Lilla
A magyar sörpiac helyzetének elemzése, fogyasztói szokások kutatása és piaci rések feltárása
: Tóth Kristóf
: Tóth Kristóf
Családbarát és wellness szolgáltatások összefüggéseinek kutatása az Aquaticum Debrecen Termál & Wellness Hotelben
: Vasas Eszter
: Vasas Eszter
Mobilitási csomagok választási hajlandóságának és okainak kutatása a Mobilitás, mint Szolgáltatás koncepciója alapján
: Kerényi Tamás
: Kerényi Tamás
A Kvint-R Kft. nyomtatópiaci marketingstratégiájának, - aktivitásának elemzése, nyomtatópiac kutatása, marketing kampány tervezése
: Molnár Krisztina
: Molnár Krisztina
Vendéglátó szakképzésben résztvevő diákok kreativitásának kutatása a Tóth-féle Kreativitást Becslő Skála (TKBS) segítségével
: Márton Piri
: Márton Piri
A sport és az egészségfejlesztés kapcsolata, avagy a testkultúra kutatása turisztikai, társadalmi, valamint pszichológiai szemszögből
: Nagy Klaudia Dóra
: Nagy Klaudia Dóra
A telemedicina elterjedtségének és technikai megalapozottságának kutatása Magyarországon, illetve a COVID-19 vírus hatásai a betegellátás ezen formájára
: Munkácsi Zsófia Eszter
: Munkácsi Zsófia Eszter
A technológiai szektor aktuális helyzetének vizsgálata, továbbá ezen a területen tevékenykedő, sikeres trendszetterek személyiségének kutatása és összehasonlítása Elon Muskkal - adatbányászati, valamint gépi tanulásra épülő, nyelvelemző eszközök alkalmazásával, a Forbes magazin 2017-es „milliárdosok listája” illetve közösségi médiában elérhető bejegyezéseik alapján
: Veresegyházi Károly
: Veresegyházi Károly
A kilátáselmélet nyomában a befektetői magatartás és a pénzügyi viselkedéstan kapcsolatának kutatása /
: Anek Dorina
: Anek Dorina
Vissza a jövőből Komplex, rendszerszintű problémákra adott lehetséges válaszok kutatása a backcasting módszer segítségével
: Köves Alexandra
Published: (2016)
: Köves Alexandra
Published: (2016)
COVID-19 járvány hatásai a munkaszervezési módszerekre – Hibrid munkaszervezés a KKV és nagyvállalati környezetben, járvány utáni elvárt és tapasztalható munkaszervezési módszerek, munkaerőpiaci igények
: Imhof Bálint Péter
: Imhof Bálint Péter
Protectone Kft. üzleti környezetének elemzése
: Snekszer Péter Bálint
: Snekszer Péter Bálint
Ökotourismus auf dem Gebiet der Direktion des Nationalparks Donau-Drau
: Jónás Bálint Péter
: Jónás Bálint Péter
Shopping for Clothes Online in Hungary
: Göbölös Bálint Péter
: Göbölös Bálint Péter
Pályakezdő diplomások munkapiaci lehetőségei Magyarországon és az Európai Unió más országaiban A jelenlegi gazdasági viszonyok, munkalehetőségek és a fenntartható életszínvonal kapcsolati tényezőinek kutatása
: Mezei Krisztina
: Mezei Krisztina
Szponzorálás a sportban, a hazai és a tárnoki futballban
: Pluhár Bálint
: Pluhár Bálint
A munkaerő beillesztése a szervezetbe
: Bálint Anita
: Bálint Anita
A mesterséges intelligencia és a Chat GPT hatása a rendezvényszervezésre
: Vadász Bálint
: Vadász Bálint
Similar Items
-
A kávézás kultúrája, avagy az ital, amely meghódította a világot
: Bakai Boglárka -
A kávézási szokások, valamint a Covid19 okozta változások az otthoni kávézás és a kávézók tekintetében
: Lakatos Katinka -
A Vision Express arculatfrissítésének kutatása
: Seprős Dzsenifer -
A KKV szektor hazai bemutatása, finanszírozási lehetőségei, statisztikai kutatása
: Szőke Péter -
A digitalizáció hatására megváltozott vásárlási élmények kutatása - a ruhavásárlási szokásokra szűkítve
: Máté Bálint