A munkavállalói elkötelezettség növelése a Budapest Bank telefonos ügyfélszolgálatán
Saved in:
Main Author: | Szoboszlai Renáta |
---|---|
Other Authors: |
Oláh Gábor
Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Budapest Bank coaching elkötelezettség mentorálás nagyvállalat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40671 |
Similar Items
Teljesítménymutatók értékelése egy telekommunikációs vállalat telefonos ügyfélszolgálatán
: Vojter Noémi
Published: (2023)
: Vojter Noémi
Published: (2023)
Szervezet iránti elkötelezettség növelése egy multinacionális vállalatnál
: Keszi Dóra
: Keszi Dóra
A munkavállalói elkötelezettség nagyvállalati környezetben
: Beck Zsófia
: Beck Zsófia
Teljesítményértékelés gyakorlata a Fővárosi Vízművek ügyfélszolgálatán
: Holmi Laura
: Holmi Laura
Munkaerő-, létszámgazdálkodás Media Markt online ügyfélszolgálatán
: Haris Noémi
: Haris Noémi
Karriermendzsment, mint a munkavállalói elkötelezettség növelésének eszköze
: Zsoldos Dr Gabriella Edit
: Zsoldos Dr Gabriella Edit
Vállalati felelősségvállalás és munkavállalói elkötelezettség multinacionális környezetben
: Balogh Ágnes
: Balogh Ágnes
A mesterséges intelligencia megjelenése a Westend ügyfélszolgálatán keresztül
: Szikora Tamás
: Szikora Tamás
A munkáltatói márka és az elkötelezettség kapcsolata a Budapest Bank gyakornokból főállásúvá vált, valamint főállásúként kezdett pályakezdő munkavállalói tükrében
: Kispál Dénes
: Kispál Dénes
A coaching alkalmazása az OTP Bank telefonos ügyfélszolgálati tevékenységének életében
: Kovács Rita
: Kovács Rita
Mentálhigiéné a munkahelyen – munkavállalói elkötelezettség a mentális egészségen keresztül
: Csejtei Nikolett
: Csejtei Nikolett
A munkavállalói elkötelezettség vizsgálata különböző generációk (X, Y) tükrében
: Ruzsom Cintia
: Ruzsom Cintia
A munkavállalói motiváció, elégedettség és elkötelezettség kapcsolata munkahelyi légkörben
: Babos Cintia Tímea
: Babos Cintia Tímea
VEVŐKAPCSOLAT-MENEDZSMENT ALKALMAZÁSA A GENERAL ELECTRIC DIGITAL SOLUTIONS ÜGYFÉLSZOLGÁLATÁN
: Szekeres Petra
: Szekeres Petra
A telefonos megkeresések és problémáik
: Kovács Kristóf István
: Kovács Kristóf István
A munkavállalói elköteleződés növelése középvállalati környezetben a Covid-időszak alatt
: Fehér Bianka
: Fehér Bianka
A munkavállalói elégedettség és elkötelezettség vizsgálata a Flextronics International Kft.-nél
: Nagy Barbara
: Nagy Barbara
Telefonos Hátralékkezelési Osztály bankon belüli tevékenysége
: Kósa-Kiss Enikő
: Kósa-Kiss Enikő
A munkavállalói elhivatottság és a megélt stressz vizsgálata a szervezeti elkötelezettség tükrében
: Joó Zita Mónika
: Joó Zita Mónika
Számlázó program online és telefonos felületének megtervezése
: Halász Franciska
: Halász Franciska
A telefonos értékesítés létjogosultsága a modern fogyasztói társadalomban
: Egerszegi Márta
: Egerszegi Márta
A telefonos ügyfélkapcsolat helye, szerepe az értékesítés előkészítésében
: Morner Fanni
: Morner Fanni
Telefonos ügyfél megkeresések helye és szerepe a marketingkommunikációban
: Janicsek Dóra
: Janicsek Dóra
A telefonos ügyfélszolgálat vizsgálata a toborzás és kiválasztás vonatkozásában
: Sári Petra
: Sári Petra
Kultúraközvetítés a multimédiás eszközök tükrében - avagy virtuális séták, telefonos applikációk -
: Maitz Alexandra
: Maitz Alexandra
A vállalati társadalmi felelősségvállalás és a munkavállalói elkötelezettség kapcsolata az X, Y és Z generációk körében
: Aczél Antónia
: Aczél Antónia
Személyes értékesítés és telefonos üzletkötés vizsgálata az Ecorisk Kft-nél
: Seres Dorina
: Seres Dorina
Telefonos értékesítés bemutatása a XXI. században a Würth Szereléstechnika Kft. segítségével
: Radács-Czombos Luca
: Radács-Czombos Luca
Semlegesség és elkötelezettség között
: Bajomi-Lázár Péter
Published: (2016)
: Bajomi-Lázár Péter
Published: (2016)
HATÉKONYSÁG NÖVELÉSE A BESZERZÉSBEN
: Regolics Laura
: Regolics Laura
A dolgozói elégedettség és a szervezettel való elkötelezettség összefüggései egy bank példáján keresztül
: Németh Bettina
: Németh Bettina
Az Umbroll márkaismertségének növelése
: Török Laura Viktória
: Török Laura Viktória
Szolgáltatás menedzsment megvalósulása és annak vizsgálata a CIB24 telefonos ügyfélszolgálaton keresztül
: Takács Diána
: Takács Diána
Motiváció és az elkötelezettség korrelációja
: Horváth Eszter
: Horváth Eszter
A vállalati logisztika hatékonyságának növelése
: zhu jingyao
: zhu jingyao
A jövedelmezőség növelése hatékony készletezéssel
: Balog Patrik
: Balog Patrik
A telefonos ügyfélszolgálati képviselők teljesítmélny alapú jövedelem rendszere a Magyar Telekom Ügyfélszolgálati igazgatóságán
: Wagner Tamás
: Wagner Tamás
A dolgozói elégedettség és elkötelezettség vizsgálata a Kempinski Hotel Corvinus Budapest példáján keresztül
: Tamássy Fanni
: Tamássy Fanni
Társadalmi elkötelezettség kommunikálása a kortárs művészetben
: Gettler Martha Emma
: Gettler Martha Emma
Vezetési stílusok a szervezeti elkötelezettség tükrében
: Kovacsovics Réka
: Kovacsovics Réka
Similar Items
-
Teljesítménymutatók értékelése egy telekommunikációs vállalat telefonos ügyfélszolgálatán
: Vojter Noémi
Published: (2023) -
Szervezet iránti elkötelezettség növelése egy multinacionális vállalatnál
: Keszi Dóra -
A munkavállalói elkötelezettség nagyvállalati környezetben
: Beck Zsófia -
Teljesítményértékelés gyakorlata a Fővárosi Vízművek ügyfélszolgálatán
: Holmi Laura -
Munkaerő-, létszámgazdálkodás Media Markt online ügyfélszolgálatán
: Haris Noémi