Marketing a nulláról Induló vállalkozások online marketing stratégiájának kidolgozása, a közösségi médiát használó fogyasztók reklámkerülésének elemzésével

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Varga Bálint
További közreműködők: Márk Németh
Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás
internetes reklám(ok)
kis- és középvállalkozás - KKV
közösségi média
marketing
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40672
Leíró adatok
Kivonat:A mai digitalizált világban egy új vállalkozásnak nincs könnyű dolga, ha sikeres akar lenni. Olyan eszközökkel azonban, mint az online marketing, ezen belül pedig a közösségi média marketing, a siker esélye növelhető. Viszont itt is vannak nehezítő tényezők, mint például a dolgozatban tüzetesen vizsgált reklámkerülés. A dolgozatban arra a kérdésre kerestem a választ, hogy egy ma induló vállalkozásnak milyen stratégia mentén kell megközelítenie a fogyasztókat a közösségi oldalakon, különös tekintettel arra, hogy hogyan lehet kiküszöbölni a reklámkerülés egyre inkább általánossá váló jelenségét. A kutatás során 25 év alatti magyar fogyasztók reakcióit vizsgáltam az közösségi médiákban megjelenő hirdetésekre. Az eredmények valóban elég riasztóak, a fiatal magyar fogyasztók szinte minden eszközzel igyekeznek elkerülni a hirdetéseket és nagyon nehéz megszólítani őket.