Marketing a nulláról Induló vállalkozások online marketing stratégiájának kidolgozása, a közösségi médiát használó fogyasztók reklámkerülésének elemzésével
Elmentve itt :
Szerző: | Varga Bálint |
---|---|
További közreműködők: |
Márk Németh
Zsigmond-Heinczinger Dr. Száva |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás internetes reklám(ok) kis- és középvállalkozás - KKV közösségi média marketing online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40672 |
Hasonló tételek
Egy induló marketing tanácsadó vállalkozás - a BEWOLF Kft. marketing stratégiájának kialakítása a kkv szektor elemzésével
: Farkas Tímea Klára
Megjelent: (2014)
: Farkas Tímea Klára
Megjelent: (2014)
A Wizz Air marketing stratégiájának vizsgálata a fogyasztói magatartás elemzésével
: Mihály Zsanett
: Mihály Zsanett
Az olasz médiát befolyásoló tényezők
: Kovács Dárius
: Kovács Dárius
Szőlősi csoda - garázsvállalkozásból csúcstechnológiát használó nagyvállalat
: Németh Szilárd, et al.
Megjelent: (2024)
: Németh Szilárd, et al.
Megjelent: (2024)
Az IBUSZ Utazási iroda Marketing Stratégiájának Elemzése
: Varga Lilla
: Varga Lilla
A közösségi média marketing, szerepe a fogyasztók döntéshozatalában, az influencer marketing térnyerése
: Balázs Réka
: Balázs Réka
Egy B2B kereskedelmi és szolgáltató vállalat online marketing stratégiájának tervezése és alkalmazása
: Zeller Bálint
: Zeller Bálint
A Cordia marketing stratégiájának elemzése
: Bóna Dávid
Megjelent: (2019)
: Bóna Dávid
Megjelent: (2019)
Online marketing stratégia alkotás a gyakorlatban – A Sound Work Kft. új marketing stratégiájának megalkotása
: Medgyesi Tamás Krisztián
: Medgyesi Tamás Krisztián
Happypi tanya marketing stratégiájának bemutatása
: Gregori Fanni
: Gregori Fanni
Online marketing a közösségi médián túl
: Szigeti Loretta Anna
: Szigeti Loretta Anna
Pagát Gold Zrt. marketing tevékenysége és marketing stratégiájának elemzése
: Bácsi Bence
: Bácsi Bence
Digital and Online Marketing Communication in the Music Industry
: Kricsfalussy Bálint
: Kricsfalussy Bálint
A MÁTRAI Üveg-Tükör Kft. stratégiájának kidolgozása
: Hau Renáta
: Hau Renáta
A NORDIKAL Kft. marketing stratégiájának elemzése
: Erős András
: Erős András
A magyar vállalkozások online marketing szokásainak vizsgálata
: Sági Gyöngyi
: Sági Gyöngyi
Online marketing, a vállalkozások marketing tevékenysége és az influencerek hatása a fogyasztásra
: Nagy Nóra, et al.
: Nagy Nóra, et al.
Online marketing és szerepe a közösségi médiában
: Benei Nóra
: Benei Nóra
Arculattervezés, online marketing, és hírnév management a gyakorlatban
: Imre Bálint
: Imre Bálint
Marketing (kommunikációs) stratégia kidolgozása valós-, vagy virtuális kisvállalkozás számára
: Jung Veronika
: Jung Veronika
Innovációs marketing - A színek és a fogyasztók
: Likker Fruzsina
: Likker Fruzsina
A Müller Drogéria marketing stratégiájának értékelő elemzése
: Fónyad Zsuzsanna
: Fónyad Zsuzsanna
A Continental Citygolf Club marketing stratégiájának bemutatása
: Sas Dalma Magdolna
: Sas Dalma Magdolna
A vegán fogyasztók élelmiszervásárlási magatartásának marketing aspektusai
: Bartha Bettina
: Bartha Bettina
A közösségi média marketing lehetőségei - influencer marketing
: Fejes Fanni
: Fejes Fanni
A food marketing hatásainak vizsgálata a Chez Dodo marketing stratégiájának elemzésén keresztül
: Schütz Aliz
: Schütz Aliz
A fogyasztók által generált marketing tendenciái, szerepe a vállalati marketing stratégia-alkotásban
: Scheiner Zoltán
: Scheiner Zoltán
A hazai állatvédelmi helyzet feltérképezése a szervezetek marketing tevékenységének elemzésével és a fogyasztói megítélések vizsgálatával
: Nardai Eszter
: Nardai Eszter
Induló vállalkozások finanszírozása
: Galambos Zsófia
: Galambos Zsófia
Induló vállalkozások finanszírozása
: Botka Ákos
: Botka Ákos
Induló vállalkozások finanszírozása
: Jelen Katalin
: Jelen Katalin
Induló vállalkozások finanszírozása
: Tamás Andor László
: Tamás Andor László
Hasonló tételek
-
Egy induló marketing tanácsadó vállalkozás - a BEWOLF Kft. marketing stratégiájának kialakítása a kkv szektor elemzésével
: Farkas Tímea Klára
Megjelent: (2014) -
A Wizz Air marketing stratégiájának vizsgálata a fogyasztói magatartás elemzésével
: Mihály Zsanett -
Az olasz médiát befolyásoló tényezők
: Kovács Dárius -
Szőlősi csoda - garázsvállalkozásból csúcstechnológiát használó nagyvállalat
: Németh Szilárd, et al.
Megjelent: (2024) -
Az IBUSZ Utazási iroda Marketing Stratégiájának Elemzése
: Varga Lilla