Az Instagramon történő marketingkommunikáció hatékonyságának vizsgálata a divat kontextusában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nguyen Thuy Valentina
További közreműködők: Lengyel Lívia
Németh Dr. Szilárd
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:e-WOM
Instagram
marketingkommunikáció
médiafogyasztási szokások
online marketing
pillanatkép esztétika
UGC
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/40740

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg40740
005 20221003084007.0
008 221003suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Nguyen Thuy Valentina 
245 1 3 |a Az Instagramon történő marketingkommunikáció hatékonyságának vizsgálata a divat kontextusában  |c Nguyen Thuy Valentina  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Kutatásomban azt fogom vizsgálni, hogy a divatcégek Instagram bejegyzésinek forrása és esztétikája milyen hatással van a lájkoltságra, a kommentelési arányra és a barátokkal való megosztásra, tehát az e-WOM hatásra. A forrás eredetét két részre bontom: márka által– és felhasználó által generált tartalomra, az esztétikát pedig a pillanatkép– és a stúdió esztétika tükrében fogom tanulmányozni. Vizsgálom, hogy az említett tényezők milyen befolyással bírnak a fogyasztóban keltett bizalomra és örömre, és hogy ezen jelenségek elegendőek-e ahhoz, hogy interaktivitást váltsunk ki a felhasználók körében. A kutatásom első felében a fogalmak és elméletek tisztázása után hasonló kísérleteket és elemzéseket fogok tanulmányozni, majd primer kutatást végzek kvantitatív kutatási módszerrel. Az adatokat online kérdőív segítségével fogom kinyerni, melyeket különböző közösségi média felületeken juttatok el 18-34 éves női Instagram felhasználókhoz. A kitöltőknek forrás és esztétika szerint kategóriákba szedett bejegyzésekhez társított előzetes kutatásokban tesztelt mérési tételeket kell értékelniük 1-5-ig terjedő Likertskálán. A kapott eredményeket az online fogyasztói élmény– és S-O-R modell keretrendszerébe fogom beilleszteni.  Reményeim szerint a kutatásom választ ad arra, hogy a felhasználókat hogyan érhetjük el az Instagram felületén – ezzel megmutatva az esztétika és a tartalom forrásának jelentőségét a divatcégek online marketingkommunikációjában. 
695 |a e-WOM 
695 |a Instagram 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a médiafogyasztási szokások 
695 |a online marketing 
695 |a pillanatkép esztétika 
695 |a UGC 
700 1 |a Lengyel Lívia  |e ths 
700 1 |a Németh Dr. Szilárd  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40740/1/Nguyen_Thuy_Valentin_RFWN31_szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40740/2/Nyilatkozat_nyilvanossa_tetelrol.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/40740/3/BA_O_Nguyen_Thuy_Valentina.pdf  |z Dokumentum-elérés