Az Instagramon történő marketingkommunikáció hatékonyságának vizsgálata a divat kontextusában
Elmentve itt :
Szerző: | Nguyen Thuy Valentina |
---|---|
További közreműködők: |
Lengyel Lívia
Németh Dr. Szilárd |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | e-WOM marketingkommunikáció médiafogyasztási szokások online marketing pillanatkép esztétika UGC |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40740 |
- Példányok
- Leíró adatok
- Üzenet
- Other Versions (1)
- Hasonló tételek
- Minden adat megjelenítése (MARC/Címkés)
Hasonló tételek
Az Instagramon történő marketingkommunikáció hatékonyságának vizsgálata a divat kontextusában
: Nguyen Thuy Valentina
: Nguyen Thuy Valentina
Tartalommarketing az Instagramon
: Patay Natália Nóra
: Patay Natália Nóra
Influencer marketing az Instagramon
: Ropos Annamária
: Ropos Annamária
Közösségi média hirdetések vizsgálata az Instagramon keresztül
: Greksa Dorina
: Greksa Dorina
Médiaszabályozás a dohányzás kontextusában
: Bódi Brigitta
: Bódi Brigitta
Influenszer marketing női célpiacra- Az Instagramon alkalmazott influenszer marketing hatékonyságának vizsgálata a női fogyasztókat célzó kozmetikai termékeken keresztül
: Tóth Csilla
: Tóth Csilla
A divat marketingkommunikációs eszközeinek hatékonyságmérése az új fogyasztók körében
: Gagyi Diána
: Gagyi Diána
A gasztronómia, mint szabadidős tevékenység az Instagramon
: Rákos Lili Sára
: Rákos Lili Sára
Self-branding az Instagramon és a Szépségiparban
: Katona Luca Borbála
: Katona Luca Borbála
Brandépítés a TikTokon, Instagramon, illetve Facebookon
: Nagy Márk
: Nagy Márk
Márkakommunikáció, lízing és a fogyasztói szokások vizsgálata az autóipar kontextusában
: Vörös Dániel
: Vörös Dániel
Fenntartható divat
: Gábos Hermina
: Gábos Hermina
Magyar vállalatok regionális versenyképességének vizsgálata az innovativitás és nemzetköziesedés kontextusában
: Benyus Marcell
: Benyus Marcell
Az Instagramon megjelenő influencer marketing hatásai a fiatal nőkre
: Győry Viktória
: Győry Viktória
A hazai divat és a divatipar marketingkommunikációja
: Nguyen-Ha Tuyet Ngan
: Nguyen-Ha Tuyet Ngan
A marketingkommunikációs eszközök hatékonyságának vizsgálata egy magánegészségügyi vállalkozás esetében
: Szalai-Varga Vivien
: Szalai-Varga Vivien
A pubertás és egyetemista korúak értékorientációja az internet kontextusában
: Kolláth Lilla
: Kolláth Lilla
Fenntartható divat használt ruhával
: Izsák Bernadett Réka
: Izsák Bernadett Réka
Hagyományőrzés a virtuális térben-Interjúkutatás a magyar hagyományőrzés kontextusában
: Nagy Nikolett
: Nagy Nikolett
Generációk közötti különbségek vizsgálata a fenntartható divat terén
: Polereczki Doroti
: Polereczki Doroti
Influencerek hatása a Z generáció fogyasztási szokásaira Facebookon és Instagramon keresztül
: Tóth Fanni Laura
: Tóth Fanni Laura
A középkorú nőket érintő mentális kihívások/problémák a munkakörnyezet kontextusában
: Boros Krisztina Kinga
: Boros Krisztina Kinga
A zöldmarketing és a fenntarthatóság vizsgálata a divat szempontjából
: Kemény Róbert
: Kemény Róbert
A vállalkozások digitalizációjának fontossága a pandémia kontextusában, az Amazon.com példáján keresztül
: Beszteri Martin
: Beszteri Martin
Női egyenjogúság a 21. század elején a kereszténység és az iszlám kontextusában
: Ozorai Judit
: Ozorai Judit
Fast fashion és fenntartható divat megítélésének vizsgálata kvantitatív kutatással
: Szaszkó Laura Éva
: Szaszkó Laura Éva
Az e-kereskedelem kialakulása és hatásai az Instagramon szépségipari termékek influenszerek általi ajánlás tekintetében
: Biró Erika
: Biró Erika
Divat és öltözködés hatásai a társadalomra
: Lizicska Krisztina Alexandra
: Lizicska Krisztina Alexandra
A fogyasztói attitűd és a marketingkommunikáció hatékonyságának vizsgálata a Fruitisimo gyümölcslébár vállalatán keresztül
: Sávai Alexandra Gabriella
: Sávai Alexandra Gabriella
Interkulturális kommunikációs kihívások átfogó bemutatása és elemzése egy multinacionális vállalat kontextusában
: Maróti Hajnalka Anita
Megjelent: (2014)
: Maróti Hajnalka Anita
Megjelent: (2014)
Tudok-e egyedül tanulni? A hallgatók önálló nyelvtanulási képességének és hajlandóságának vizsgálata az üzleti felsőoktatás kontextusában
: Szénich Alexandra, et al.
Megjelent: (2016)
: Szénich Alexandra, et al.
Megjelent: (2016)
Interkulturális kihívások megjelenése és kezelése, valamint a kultúrák közötti együttműködés vizsgálata egy multinacionális vállalat kontextusában
: Hettinger Noémi
: Hettinger Noémi
Divat, marketing és fenntarthatóság Az Inditex kommunikációs stratégiáinak elemzése a magyar piacon
: Soós Vivien Piroska
: Soós Vivien Piroska
A fenntartható divat marketinges szemmel A marketingkommunikáció szerepe a fenntartható divatban, fenntartható-e a H&M?
: Pesztránszki Laura
: Pesztránszki Laura
A fenntartható divat gazdasági, környezeti hatásainak vizsgálata egy primer kutatással
: Gál Tamás
: Gál Tamás
A családi vállalkozások céljainak és folytonosságának összefüggései a hazai családi borászatok kontextusában
: Vajdovich Nóra
Megjelent: (2024)
: Vajdovich Nóra
Megjelent: (2024)
A divat- és életmódblogok hatása az egyén fogyasztására
: Zboznovits Lilla
Megjelent: (2013)
: Zboznovits Lilla
Megjelent: (2013)
A fenntartható divat előretörése az online kommunikáció világában
: Buzás Brigitta
: Buzás Brigitta
Fenntartható divat és az influencerek szerepe a divatiparban
: Mezei Netti
: Mezei Netti
A divat és a közösségi média kapcsolata
: Molnár Adél
: Molnár Adél
Hasonló tételek
-
Az Instagramon történő marketingkommunikáció hatékonyságának vizsgálata a divat kontextusában
: Nguyen Thuy Valentina -
Tartalommarketing az Instagramon
: Patay Natália Nóra -
Influencer marketing az Instagramon
: Ropos Annamária -
Közösségi média hirdetések vizsgálata az Instagramon keresztül
: Greksa Dorina -
Médiaszabályozás a dohányzás kontextusában
: Bódi Brigitta