PAULUS borászatnál alkalmazott marketingkommunikációs eszközök elemzése
Saved in:
Main Author: | Tarnai Melian |
---|---|
Other Authors: |
Diós Máté
Németh Dr. Szilárd |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | bormarketing fogyasztói viselkedés marketing marketingkommunikáció online marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40741 |
Similar Items
A Paulus Borház, a Móri borvidék kiemelkedő borászatának átfogó elemzése marketing szemmel
: Németh Ágota
: Németh Ágota
A GLAMOUR Gardróbfrissítés kampánya során alkalmazott marketingkommunikációs eszközök bemutatása
: Kovács Bianka Hajnalka
: Kovács Bianka Hajnalka
A mobiltávközlési szektorban alkalmazott marketing eszközök
: Ágoston György
Published: (2008)
: Ágoston György
Published: (2008)
A Whiskas által alkalmazott kommunikációs eszközök elemzése Mivel és hogyan hat a Whiskas a macskatulajdonosokra
: Szabó Viktória
: Szabó Viktória
Mobil eszközök bevonása IT szolgáltatásokba
: Tarnai Dániel
: Tarnai Dániel
A marketingkommunikációs eszközök megjelenése
: Kátai Kinga
: Kátai Kinga
A koronavírus járvány gazdasági következményei, a válságkezelés során alkalmazott eszközök
: Nagy-Schmidt Nikolett Emese
: Nagy-Schmidt Nikolett Emese
Az influencerek, mint marketingkommunikációs eszközök
: Virág Dóra
: Virág Dóra
Marketingkommunikációs eszközök a középiskolai beiskolázásban
: Böhm Dániel
: Böhm Dániel
Marketingkommunikációs eszközök a memetika világában
: Karancsi Viktória
: Karancsi Viktória
Marketingkommunikációs eszközök értékelő elemzése az SSP Hungary Kft. esetében
: Lázár Tibor Árpád
: Lázár Tibor Árpád
Marketingkommunikációs eszközök elemzése az M3 Outlet Polgár esetében
: Tóth Boglárka
: Tóth Boglárka
Alkalmazott Kezelő
: Nagy Kristóf János
: Nagy Kristóf János
Marketingkommunikációs eszközök alkalmazásának lehetőségei a fegyverkereskedelemben
: Szücs Emese Barbara
: Szücs Emese Barbara
Modern marketingkommunikációs eszközök a közösségi médiában
: Szvorény Réka
: Szvorény Réka
A Z-generáció koffeines italfogyasztási szokásainak elemzése és a koffeines italok esetében alkalmazott marketingkommunikáció vizsgálata
: Krizsán Kitti
: Krizsán Kitti
Az ABB Kft által alkalmazott vállalatirányítási rendszer és a beszerzési osztály által használt eszközök kapcsolatának elemzése
: Plochmann Dorottya
: Plochmann Dorottya
A dolgozói elégedettség növelése érdekében alkalmazott motivációs eszközök az InterContinental Budapest szállodában
: Kalmár Lilla
: Kalmár Lilla
Marketingkommunikációs eszközök a T-Systems Magyarország Zrt.-nél
: Inges Blanka
: Inges Blanka
Sportmarketing, marketingkommunikációs eszközök a magyar, női kosárlabdasportban
: Kovács Dávid
: Kovács Dávid
Marketingkommunikációs eszközök a Robert Bosch Kft.-nél
: Pákozdi Kinga
: Pákozdi Kinga
Online marketingkommunikációs eszközök alkalmazása egy vállalat működésében
: Fazekas Fruzsina
: Fazekas Fruzsina
IInnovatív, illetve hagyományos marketingkommunikációs eszközök és hatékonyságuk elemzése a Sanofi csoportnál
: Tóth Viktória
: Tóth Viktória
Konkrét projekt során alkalmazott projektvezetési módszertan elemzése
: Fodor Fruzsina
: Fodor Fruzsina
Marketingkommunikációs eszközök a Johnson&Johnson Kft. egészségügyi vállalatnál
: Lévai Alexandra
: Lévai Alexandra
A marketingkommunikációs eszközök fejlődése a szállodaiparban - Boscolo Hotel
: Szűcs Alexandra Bella
: Szűcs Alexandra Bella
Marketingkommunikációs eszközök hatékonysága a B2B szektorban
: Fejér Csilla
: Fejér Csilla
Marketingkommunikációs eszközök egy vállalat imázs és márkaépítése során
: Laczkó Levente
: Laczkó Levente
Marketingkommunikációs és digitális eszközök használata a filmforgalmazásban napjainkban
: Kovács Petra
: Kovács Petra
Minőségirányítás a Danubius Hotels Group Szállodáiban, alkalmazott eszközök és módszerek, valamint a 2015. év tapasztalatainak bemutatása és elemzése.
: Börczi Anna
: Börczi Anna
Marketingkommunikáció Marketingkommunikációs eszközök és csatornák hatékony alkalmazása a CCC Hungary Shoes Kft-nél
: Cseh Alexandra
: Cseh Alexandra
A projektek életciklusa során alkalmazott kontrolling eszközök és ezek fejlesztésének lehetőségei az MVM Csoport rendszerében
: Papp Bálint László
: Papp Bálint László
Az infláció kiváltó okai és a kezelésére alkalmazott gazdaságpolitikai eszközök Magyarországon a Covid utáni időszakban
: Valach-Bohus Tímea
: Valach-Bohus Tímea
Marketingkommunikációs eszközök a szállodaiparban az Accent szállodalánc példáján keresztül
: Lőrincz Erika
: Lőrincz Erika
A marketingkommunikációs eszközök szerepe a startup vállalkozások piaci bevezetésekor
: Alexhauser Liza
: Alexhauser Liza
Marketingkommunikációs eszközök használatának vizsgálata a prémium kategóriás autók piacán
: Horváth Anna
Published: (2014)
: Horváth Anna
Published: (2014)
Marketingkommunikációs eszközök használatának vizsgálata a hazai faipari vállalkozások körében
: Hajdók Erika
: Hajdók Erika
A marketingkommunikációs eszközök hatékonyságának vizsgálata egy magánegészségügyi vállalkozás esetében
: Szalai-Varga Vivien
: Szalai-Varga Vivien
Szépségipar fogyasztóinak megtartása az inflációs helyzetben, marketingkommunikációs eszközök által
: Verebi Zsuzsanna
: Verebi Zsuzsanna
A páciensek félelelem leküzdésében alkalmazott kommunikációs eszközök használata a fogorvosok és dentálhigiénikusok szakmájában írásban és szóban
: Varga Viktória
: Varga Viktória
Similar Items
-
A Paulus Borház, a Móri borvidék kiemelkedő borászatának átfogó elemzése marketing szemmel
: Németh Ágota -
A GLAMOUR Gardróbfrissítés kampánya során alkalmazott marketingkommunikációs eszközök bemutatása
: Kovács Bianka Hajnalka -
A mobiltávközlési szektorban alkalmazott marketing eszközök
: Ágoston György
Published: (2008) -
A Whiskas által alkalmazott kommunikációs eszközök elemzése Mivel és hogyan hat a Whiskas a macskatulajdonosokra
: Szabó Viktória -
Mobil eszközök bevonása IT szolgáltatásokba
: Tarnai Dániel