A teljesítményértékelés dolgozói motivációra, valamint hatékonyságra gyakorolt hatása a Magyar Telekom lakossági ügyfélszolgálati tevékenységeiben
Elmentve itt :
Szerző: | Pál Katalin |
---|---|
További közreműködők: |
Mosolygó-Kiss Ágnes
Olga Makarész |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | dolgozók elégedettségi vizsgálata emberi erőforrás menedzsment motiváció multinacionális vállalatok teljesítményértékelés teljesítménymérési rendszer ügyfélszolgálat |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/40763 |
Hasonló tételek
A teljesítményértékelés hatása a munkavállalói motivációra
: Pasinszki Anna
: Pasinszki Anna
A telefonos ügyfélszolgálati képviselők teljesítmélny alapú jövedelem rendszere a Magyar Telekom Ügyfélszolgálati igazgatóságán
: Wagner Tamás
: Wagner Tamás
A munkaköri jellemzők hatása a dolgozói elégedettségre és motivációra
: Széles Dominika Klára
: Széles Dominika Klára
A vezetői attitűd hatékonyságra gyakorolt hatása a home office-ban dolgozók között
: Hallók-Németh Eszter
: Hallók-Németh Eszter
A kontrolling alkalmazása a Zala Megyei Kórház tevékenységeiben
: Czipp Viktória
: Czipp Viktória
Értéklánc-szemlélet a multi- és transznacionális vállalatok tevékenységeiben
: Fehér Norbert
: Fehér Norbert
A Magyar Telekom lakossági IT szolgáltatásának bevezetése
: Szalai Eszter
: Szalai Eszter
Dolgozói elégedettség a ZNET Telekom Zrt-nél
: Molnár-Rodek Bernadett
: Molnár-Rodek Bernadett
Folyamatmenedzsment módszerek bemutatása, alkalmazásának feltételei, és hatása a hatékonyságra
: Mikó Levente Szabolcs
: Mikó Levente Szabolcs
A Magyar Telekom mobilkommunikációs lakossági szolgáltatásainak fogyasztói elégedettségvizsgálata
: Adányi Hajnalka
: Adányi Hajnalka
Ügyfélszolgálati munka a gyűjtő szállítmányozásban
: Kis Nikolett
: Kis Nikolett
Teljesítményértékelés, mint a dolgozói motiváció eszköze az NNG Kft.-nél
: Lakatos Balázs
: Lakatos Balázs
Ügyfélelégedettség vizsgálata a Magyar Telekom Nyrt. lakossági ügyfél üzletágában
: Lukács Martina
: Lukács Martina
OTRS jegykezelő rendszer bevezetése ügyfélszolgálati folyamatokba
: Sallai Tamás
: Sallai Tamás
Az ügyfélszolgálati munkatársak kiválasztása és képzése
: Molnár Ottília
: Molnár Ottília
Az MVM ügyfélszolgálati kommunikációja, marketing tevékenysége
: Csizmadia Dóra
: Csizmadia Dóra
A pandémia okozta alternatív munkavégzési formák hatékonysága és annak hatása a dolgozói motivációra a Numil Hungary Kft. tekintetében
: Balázs Bernadett Berta
: Balázs Bernadett Berta
A teljesítményértékelési rendszer hatása a motivációra
: Nick Veronika
: Nick Veronika
A vezető szerepe a teljesítményre, motivációra, munkahelyi légkörre, valamint a munkahelyi stresszre
: Fedaszné Szabó Csilla
: Fedaszné Szabó Csilla
Ügyfélszolgálati minőségirányítás az igénybe vevői elvárások tükrében
: Szologhjan Inga
: Szologhjan Inga
A GTS Hungary Kft. szervezetében az egyéni teljesítményértékelés szepere, hatásai a dolgozói motiváltságra
: Porubszky Polett
: Porubszky Polett
"Good to great" Ügyfélszolgálati rendszer kiépítése a DGF-nél
: Kurbel Andrea
: Kurbel Andrea
A Magyar Telekom Nyrt. lineáris televíziószolgáltatásának, valamint SVOD szolgáltatásának marketingje
: Bagosi Viktória
: Bagosi Viktória
A távmunkára, illetve home office-ra való átállás hatása a hatékonyságra az SSC szektorban
: Csizmarikné Gombos Bernadett
: Csizmarikné Gombos Bernadett
Az atipikus munkavégzés hatása a motivációra és elégedettségre
: Sallai Friderika
: Sallai Friderika
Nem anyagi jellegű ösztönzők hatása a munkavállalói motivációra
: Szöllősy Petra
: Szöllősy Petra
A munkahelyi jóllét és annak hatása a motivációra
: Strébl Sára
: Strébl Sára
A Magyar Telekom Marketing Tevékenysége
: Kabók Katalin
: Kabók Katalin
Vezetői stílusok dolgozói elégedettségre gyakorolt hatása a Scientific Games Kft. példáján keresztül
: Farkas Dzsenifer
: Farkas Dzsenifer
Teljesítményértékelés a magyar állami egészségügyben
: Kósik Edina
: Kósik Edina
A modern kor munkaformája a távmunka, valamint távmunka a Magyar Telekom gyakorlatában
: Varga Noémi
: Varga Noémi
A coaching alkalmazása az OTP Bank telefonos ügyfélszolgálati tevékenységének életében
: Kovács Rita
: Kovács Rita
Modernizálódó teljesítményértékelés
: Horváth Szilvia
: Horváth Szilvia
Teljesítményértékelés jelentősége
: Sallai Petra
: Sallai Petra
A Schrack Seconet Kft. dolgozói elégedettségének vizsgálata, valamint vállalati kohéziójának megerősítése
: Apró Anita Ágnes
: Apró Anita Ágnes
A fogyasztói elégedettség vizsgálata az otthoni lakossági szolgáltatást igénybevevő ügyfeleken keresztül a Magyar Telekom Nyrt. példáján
: Molnár Andrea
: Molnár Andrea
A Magyar Telekom Távközlési Nyrt. tevékenységének átfogó vizsgálata
: Jelen Katalin
: Jelen Katalin
Ügyfélszolgálati tevékenység, mint kiegészítő szolgáltatás a közúti gyűjtő szállítmányozásban -problémák és megoldások-
: Papp Vanda
: Papp Vanda
Teljesítményértékelés megvalósulása a Magyar Honvédség Egészségügyi Központban
: Vass Lilla
: Vass Lilla
A Társaság fűtéskorszerűsítésének beruházásgazdaságossági vizsgálata, valamint karbantartásra gyakorolt hatása
: Borsodi Tamás
: Borsodi Tamás
Hasonló tételek
-
A teljesítményértékelés hatása a munkavállalói motivációra
: Pasinszki Anna -
A telefonos ügyfélszolgálati képviselők teljesítmélny alapú jövedelem rendszere a Magyar Telekom Ügyfélszolgálati igazgatóságán
: Wagner Tamás -
A munkaköri jellemzők hatása a dolgozói elégedettségre és motivációra
: Széles Dominika Klára -
A vezetői attitűd hatékonyságra gyakorolt hatása a home office-ban dolgozók között
: Hallók-Németh Eszter -
A kontrolling alkalmazása a Zala Megyei Kórház tevékenységeiben
: Czipp Viktória